۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۱۵۴۱۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

اجرای مطالبات رهبری ما را به الگوی نظام فرهنگی و اقتصادی در جهان تبدیل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، تحقق توسعه و گسترش برنامه های فرهنگی و اقتصادی را در گرو اجرای دقیق فرامین مقام معظم رهبری دانست و گفت: با اجرای دقیق مطلابات مقام معظم رهبری، الگوی نظام فرهنگی و اقتصادی اسلامی در جهان خواهیم بود.
حجت الاسلام وحدت مشهوري نظري، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، صبح امروز در جمع معاونان و مدیران این اداره کل، با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد و فرهنگ، خاطر نشان کرد: به منظور عمل به مطالبات مقام معظم رهبری باید مسؤولان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

وی با اشاره به رصد برنامه های جمهوری اسلامی از سوی دشمنان، افزود: با اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری خواهیم توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصاد اسلامی را عینیت بخشیده و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی و فرهنگی در تحقق توسعه و گسترش برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیش ببریم.

 

حجت الاسلام مشهوری نظری، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بر پایه‌ جهاد اقتصادی و نظام انگیزشی اسلامی است که رویکرد آن در قالب گفتمان انقلاب اسلامی تحقق می یابد و عملیاتی کردن آن منوط به تبیین مدل جامع از پیشرفت بر مبنای اقتصاد اسلامی خواهد بود.

 

مدیر کل اوقاف استان اردبیل، با تبین اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: اصطلاح مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری مطرح و سپس به مفهوم رایج مباحث اقتصاد و فرهنگی تبدیل شده است، بنابراین تکیه بر این نکات ما را از بحران های موجود نجات می دهد.

 

این مسؤول، به نقش مهم مردم در کنار مسؤولان در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: تکیه بر فرامین دینی، ولایتمداری و تلاش برای عدم وابستگی به سایر کشورها از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه مسؤولان و آحاد مردم کشورمان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام مشهوری نظری، اظهار داشت: فرامین رهبری، چراغ راهی فراسوی مسؤولان و مردم برای تحقق جامعه ای آرمانی است و با سرلوحه قرار دادن این فرامین گهربار مطمئناً به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت./937/پ202/ب4

ارسال نظرات