۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۱۵۳۹۵
آیت الله نظری

ملت های جهان به درندگی رژیم صهیونیستی پی برده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که همه دنیا به درندگی رژیم صهیونیستی پی برده اند، بیان داشت: هزاران کودک، مرد و زن بی گناه در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند که دل انسان های بیدار دنیا به درد آورده است.
ديدار روساي عقيدتي جهاد کشاورزي استان ها با آيت الله نظري ديدار روساي عقيدتي جهاد کشاورزي استان ها با آيت الله نظري ديدار روساي عقيدتي جهاد کشاورزي استان ها با آيت الله نظري ديدار روساي عقيدتي جهاد کشاورزي استان ها با آيت الله نظري آيت الله نظري خادم الشريعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه صبح امروز در دیدار رؤسای ادارات عقیدتی سیاسی استان های منطقه یک کشور با بیان این که خلقت بدون هدایت درخت بدون میوه است، گفت: راهنمایی خیر را به مقصد خواهد رساند.

 

وی با بیان این که همان طور که پیامبر گرامی اسلام فرمودند امروز انسان باید از متفاوت تر از روز گذشته باشد، افزود: فردای مؤمن باید متفاوت از امروز او باشد و باید تحول در زندگی او دیده شود.

 

استاد درس خارج فقه اصول حوزه، تکامل را لازمه بقاء دانست و خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی باید مباحث فرهنگی، اقتصادی و دینی هر ساله از رشد و تقویت مناسبی برخوردار باشند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که وجود تفاوت میان دیروز و امروز نشان دهنده تکامل بشر است، تصریح کرد: اگر فردای ما با امروز مان تفاوتی نداشت این نشان دهنده عقب افتادگی و عدم حرکت در مسیر تکامل است.

 

وی با بیان این که تکامل در سایه تعادل است، گفت: جهان، جهان ترکیب است و تنازل اجزاع می خواهد و اقتصاد، فرهنگ و اصلاح نظام اداری در کشور باید تعادل در سایه تعامل صورت گیرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با تأکید بر پرهیز از رذایل اخلاقی در جامعه گفت: کذب، دروغ، تهمت و آزارو اذیت کردن دیگران باید از جامعه حذف شود و جامعه بشری چاره ای جز این ندارد که آزاد و اذیت کردن مانع از تکامل خواهد شد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه ظلم و ستم به دیگران را بدترین صفت در وجود بشر دانست و خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده است کسانی که به دیگران ظلم می کنند امیدی به شفاعت و بخشش گناه در قیامت نداشته باشند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از وضعیت مردم بی گناه غزه گفت: متأسفانه امروز شاهد جنایت های ضد بشری در باریکه غزه از سوی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

 

وی با بیان این که همه دنیا به درندگی رژیم صهیونیستی پی برده اند، بیان داشت: هزاران کودک، مرد و زن بی گناه در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند که دل انسان های بیدار دنیا به درد آورده است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که هیچ موجودی در این نظام هستی حق تحمیل به موجود دیگر را ندارد، ادامه داد: متأسفانه به دلیل عدم درک صحیح، ایمان و تقوا بشر امروز به دنبال ظلم، ستم و آزار دیگران است.

 

وی با تأکید براین که مال، مقام و ریاست اعتباری است، افزود: همه جایگاه ها باید در جهت خیر و خدمت به مردم هزینه شود.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ظهور حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت:  کسی حق ندارد منکر وجود امام زمان(عج) شود چون مدار بقاء عالم حضرت صاحب الزمان(عج) است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که مسأله ایمان و عمل صالح یک فرهنگ عام، تام، فردی، اجتماعی، دنیوی و اخروی است، ادامه داد: تنها چیزی که برای انسان باقی خواهند ماند ایمان و عمل صالح است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات