۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۱۵۰۶۱

برگزاری دوره اختبار و تثبیت در حوزه علمیه گیلان

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه گیلان از برگزاری دوره اختبار و تثبیت و گزینش نهایی طلاب جدید الورود استان خبر داد.
حجت الاسلام محمد لاکاني، مدير حوزه علميه گيلان

حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر استانی حوزه علمیه گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت از برگزاری دوره اختبار و تثبیت و گزینش نهایی طلاب  جدید الورود استان خبر داد.

 

وی با بیان این که این دوره یک ماهه از 15 تیر ماه آغاز خواهد شد، افزو د: دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید الورود در مقاطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی  جهت آشنایی متقاضیان با دروس حوزوی و فضای آن و گزینش نهایی آنان به صورت منفک در مدارس علمیه استان گیلان برگزار می شود.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گیلان خاطرنشان کرد:  دوره اختبار و تثبیت که بعد از تشکیل پرونده ،مصاحبه، تحقیقات و آزمایش پزشکی در تاریخ اعلام شده شرو ع خواهد شد به منظور تعیین و سنجش علمی متقاضیان است.

 

حجت الاسلام لاکانی با بیان این که در این دوره اساتید مجرب برای آشنایی بیشتر متقاضیان با فضای معنوی حوزه و دروس حوزوی در موضوعات مختلف تدریس می کنند، تصریح کرد: متقاضیانی که در پایان دوره موفق به گذراندن این دوره شوند مجوز  شروع رسمی تحصیل در حوزه های علمیه داده خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: قبول شدگان از  اول مهر ماه به صورت رسمی  تحصیل در حوزه های علمیه را آغاز خواهند کرد./1315/ت303/ب1

ارسال نظرات