۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۲۱۴۸۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دلبستگی به عنوان ها مانع از خدمت و صداقت در کار می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اصل خدمت و صداقت کاری، از همه چیز بالاتر است و نباید به عناوین و سمت ها دلبسته بود، گفت: خدمت رسانی به مردم در سایه حکومت اسلامی، امری خیر و موجب برکات و فیوضات الهی است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مدیران و کارکنان استانداری مازندران، بیان داشت: افتخار مازندران این است که در هیچ مقطعی حتی برای لحظه ای، بی ولایت نبود و همواره سر سپرده ولایت بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز به برکت انقلاب و ولایت فضای خدمت رسانی به جامعه کاملاً فراهم است، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این شرایط وجود نداشت و امروز در سایه تدابیر و رهنمودهای رهبری نظام شاهد رشد و توسعه همه بخش های کشور هستیم.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که اصل خدمت و صداقت کاری، از همه چیز بالاتر است و نباید به عناوین و سمت ها دلبسته بود، عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم در سایه حکومت اسلامی، امری خیر و موجب برکات و فیوضات الهی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که انقلاب ماندنی است و همه توطئه ها در سایه خون شهدا خنثی خواهد شد، تصریح کرد: اقتصاد کشور نیز در سایه هدایت رهبری و همت دولت خدمتگزار در حال خوب شدن و سامان یافتن است و باید به این مساله اذعان کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، افزود: مقام معظم رهبری با همه توان از دولت حمایت می کند و دولت نیز با اطاعت و خدمتگزاری در حال انجام وظیفه است.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که علیرغم همه تهدید ها و کارشناسی های استکبار جهانی امروز نظام اسلامی به عنوان یک الگو در جهان و منطقه مورد توجه قرار دارد، بیان داشت: همه این پیشرفت ها در سایه همان خودباوری است که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با تأکید براین که ملت ایران، مردمی مقاوم و با بصیرت است، افزود: دشمنان باید بدانند که با تهدید و تحریم نمی توانند مانع از تحقق اراده های پولادین این ملت در صحنه های مختلف شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان الگوی استکبار ستیزی در جهان مورد توجه است، بیان داشت: بسیاری از ملت های آزاده جهان مردم کشورمان را الگو ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های غرب می دانند.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که استکبار جهانی علیرغم همه تلاش های خود در 35 سال اخیر به اهداف خود در برابر نظام اسلامی دست نیافته است، خاطرنشان کرد: تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و روشنگری ایشان در صحنه های حساس این انقلاب همواره راهگشا و اثرگذار بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مازندران همواره پا برجا ماند، چرا که هم مؤمنان و ولایتمداران در آن بودند و هم کارگزاران صدیق و امروز هم استاندار، مدیران و کارکنانی پاک و صادق هستند که من از مجاهدت همه آنان قدردانی می کنم.

 

وی در پایان خواستار اقامه پر شور و مستمر نماز جماعت در نهادها و سازمان ها شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات