۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۱۳۷۲۹
نایب رییس مجلس:

سکوت اعراب نشانه حمایت آنان از صهیونیست ها است/ ملت ایران در کنار مظلومان غزه ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت مسلمان ایران با الهام از منویات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمود های مقام معظم رهبری با همه‌ی توان در کنار ملت مظلوم غزه، این مدافعان مومن و سلحشور ایستاده است.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز یکشنبه (29 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: خجسته باد نام خداوند که نیکوترین آفریدگاران است و نام تو ای علی(ع) که نیکوترین آفریدگارانی؛ دیدگان را توان نگاه به کرانه بی‌نهایت علم و دانش تو نیست که فرمودی اگر به قطره‌ای از دریای مواج دانش و علم خویش اشاره کنم همانند ریسمانی که در قلب چاهی عمیق بر هیچ می‌لرزد اضطراب سراسر وجود شما را فرا می‌گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌ای گنجینه علم الهی که تنها زبان تو، ای زبان محمد(ص) در کام سلونی قبل عن تفقدونی را باید شنید تا برترین گوهر عالم هستی و شایسته ترین انسان برای مدیریت، تربیت و هدایت انسان هستی؛ ای معلم تاریخ ای پرفروغ‌ترین ستاره و بلندپروازترین انسان؛ این سخن توست که از قله بلند و رفیع دانش و حکمتم سیل معارف و جویبارهای دانش جاری است و هیچ پرنده‌ بلندپروازی را توان فرود بر بلندای خرد و معرفتم نیست.

وی تصریح کرد: چگونه این‌چنین بلند به زبر ما سوا ایستاده‌ای؟ دری که تو در باغ اندیشه گشوده‌ای هزار بار خیبری‌تر است مرحبا به بازوان اندیشه و کردار تو ای تواناترین دست تاریخ که شمشیر سجیل را شکافتی؛ فرزندان سلحشور روح خدا، دلیرمردان دفاع مقدس، بازوان قدرت‌مند شاگردان مدرسه شهامت و شهادت کلام رسای تواند؛ ای تنهاترین ترجمه صبر که صبر را به ستوح آوردی، کلام تو روح را باورتر، جان را مصفاترو دل را نزدیک تر می‌کند.

ابوترابی‌فرد یادآور شد: تو به امت اندیشیده‌ای و برای وحدت سکوت نمودی و فریاد نمودی، لب را فروبستن خوار در چشم و استخوان در گلو داشتن تمام دغدغه تو انسان بودن و انسان زیستن و عدالت بود و به عدالت ایستادن ای فریاد بلند عدالت در تاریخ این سخن رسای توست ای روح بلند لیله‌القدر حتی اذا مطلع الفجر؛ هیچ ستاره‌ای نیست که وامدار نگاه تو نباشد چاه از آن زمان که تو درآن گریستی جوشان است چگونه شمشیری زهرآگین پیشانی بلند تو ای کتاب خداوند را از هم می‌گشاید برای تو با چشم همه محرومان می‌گرییم با چشمانی یتیم نادیدنت.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ گفت: آیا خداوند نیز در تو به شگفتی نمی‌نگرد تبارک‌الله احسن الخالقین، خجسته باد نام خداوند که نیکوترین آفریدگاران است و نام تو ای علی که نیکوترین آفریدگارانی.

نایب رییس مجلس در ادامه با اشاره به حمله ر‍ژیم صهیونیستی به غزه گفت: فرزندان پیامبر و امیرالمومنین به مصاف ستمگران و جنایتکاران مورد حمایت آمریکا و نظام سلطه رفته اند.

وی ادامه داد: با کشته شدن و شهادت بیش از 350 انسان مظلوم و جراحت بیش از 2000 نفر از غیر نظامیان، منطقه به نماد مظلومیت انسان هایی تبدیل شده است که در زیر چکمه های خونین نظام سلطه استخوانش خرد می شود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه سکوت کشورهای عربی و مجامع بین المللی نشان حمایت آنها از رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: ملت مسلمان ایران با الهام از منویات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمود های مقام معظم رهبری با همه‌ی توان در کنار ملت مظلوم غزه، این مدافعان مومن و سلحشور ایستاده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل از حرکت عزت بخش و اقتدار آفرین فرزندان سلحشور غزه، در انتظار شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و پیروزی فرزند برومند اسلام هستند./924/د102/ج

ارسال نظرات