۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۰۷۰۹۰
آیت الله صفایی بوشهری:

فتح خرمشهر سرفصل پیروزهای هشت سال دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد سرفصل نوینی در عرصه پیروزی های سلسله‌وار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز، مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و استقبال از ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به پاکستان، با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری، استاندار بوشهر، فرماندهان ارشد سپاه و ارتش و جمعی از مسؤولین استانی در منطقه دوم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم اظهار کرد: فتح خرمشهر در سوم خرداد سرفصل نوینی در عرصه پیروزی های سلسله‌وار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

آیت الله صفایی بوشهری ابراز کرد: ایمان، جهاد، دانش نظامی و قدرت بالای عملیات میدانی از مؤلفه­های پیروزی جوانان این آب و خاک در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس بود.

امام جمعه بوشهر گفت: حضور نیروی دریایی راهبردی در آبراه های بین المللی برای صیانت دریایی و پیام آوری صلح و دوستی برگ زرین دیگری است که برافتخارات این نیرو افزوده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: برخورداری از ساختار دانش بنیان ستادی، تجهیزات مدرن و الکترونیکی و ایجاد هماهنگی و حضور قدرتمند در جغرافیای میدانی باعث شده تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از قوی ترین نیروهای جهان به شمار روند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری همچنین اظهار کرد: حضور ناوگروه های مختلف نیروی دریایی در قالب صیانت از منافع جمهوری اسلامی و صلح و دوستی در آبهای بین المللی و دور دست را امروز مدیون انقلاب اسلامی و هدایت های فرماندهی کل قوا هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر خاطر نشان نمود: امروز نیروهای مسلح با توجه به محبوبیت مردمی که به عنوان پشتوانه آنها به حساب می آید ممتازترین نیروها در تاریخ به شمار می آیند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: ارتش، سپاه و بسیج هم اکنون محبوب مردم و مایه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند./998/د101/س

ارسال نظرات