۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۵۹۸۴

دیدار سردار نقدی با مراجع تقلید و علما

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در شهر مقدس قم با برخی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو کرد.
ديدار سردار نقدي با مراجع در قم ديدار سردار نقدي با مراجع در قم

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضرت آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار شماری از مسؤولان سازمان بسیج مستضعفین کشور، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) سردار نقدی را همراه می کنند.

 

در این دیدار سردار نقدی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سازمان بسیج مستضعفین ارائه کرد.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار توصیه های مهمی خطاب به سردار نقدی و هیات همراه وی ارائه کرد.

 

این مرجع تقلید بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی درست برای کار سازماندهی شده در این راستا شد.

 

سردار نقدی در دومین برنامه خود با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار کرد.

 

در این دیدار حضرت آیت الله نوری از بسیج به عنوان شجره طیبه و بازوی پرتوان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دشمن از نیروهای بسیجی جوان برکف ایران می ترسد.

 

این مرجع تقلید همچنین بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید و با محکوم کردن زیاده خواهی های غرب و آمریکا، گفت: انفعال در برابر غرب و آمریکا هیچ ثمری ندارد و نباید به آنها اجازه بدهیم که با ملت بزرگ ایران گستاخانه سخن بگویند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز نیز با حضرت آیت الله علوی گرگانی و آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار می کند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات