۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۰۵۲۵۲
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

راه غلبه بر تحریم و دشمن تکیه بر توان داخلی است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجلس شورای اسلامی ایستادگی را راه مقابله با تحریم‌های دشمنان دانست و گفت: امروز ملت ایران با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های کشور می‌تواند در برابر نظام سلطه و مذاکرات پیروز شود.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلاممحمدحسن ابوترابی فرد شب گذشته در مراسم یادواره سرداران و 114 شهید روستای فردو که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، قم را خاستگاه انقلااب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی از شهر مقدس قم که مرکز فقه و اجتهاد است آغاز شد.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) شاگردان فراوانی را در قم تربیت کردند، ابراز داشت: بزرگانی همچون شهید مطهری عمر خود را در راه عینیت بخشیدن به تعالیم الهی در عرصه زندگی سیاسی و اجتماعی کردند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های مردم قم در انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ملت ایران مردم قم را مردمی با ایمان و رشید می‌دانند.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد ایمان به خدا را سبب پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: ملت ایران به ایمان و اعتقاد در برابر دشمنی با انوع و اقسام تجهیزات نظامی ایستاندند و از انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

وی راه حل برون رفت از مشکلات کشور را استقامت و توجه به آموزه‌های دینی توصیف کرد و افزود: اگر مسؤولان ما در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با عزم و اراده و طبق برنامه‌های الهی گام بردارند مشکلات ما به نقطه قوت تبدیل خواهد شد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی ایستادگی را راه مقابله با تحریم‌های دشمنان ذکر کرد و ابراز داشت: در چنین حالتی است که دشمن راه به جایی نمی‌برد و به اهداف خود نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد با بیان این‌که دشمنان با تحریم‌های به اصطلاح خود فلج کننده می‌خواهند نظام اسلامی را تضعیف کنند،‌ گفت:‌ عظمت و اقتدار ملت و نظام اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر توجه و تکیه بر داخل و استفاده از ظرفیت‌های خودی، اظهار کرد: ما همانگونه که در اوائل انقلاب به نیروهای خودی تکیه کردیم امروز نیز باید همین روش را انتخاب کنیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های کشور می‌تواند در برابر نظام سلطه و مذاکرات پیروز شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات