۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۰۴۳۹۵
آیت الله موسوی جزایری:

رجب ماه ریزش رحمت الهی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر اهمیت استفاده از فرصت ارزشمند ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان است.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه شنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از اساتید دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان این که این دانشگاه زیر نظر وزارت علوم قرار دارد، اظهار داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دانشجو دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فعالیت گروه های تحقیقی و پژوهشی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: همایش علمی ولایت به مدت دو سال است که در سطح بین المللی از سوی این دانشگاه برگزار می شود و از افتخارات آن به شمار می رود.

امام جمعه اهواز با بیان این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به حسب ضرورت مقابله با تهاجم دشمن و فرقه های ضاله تأسیس شد، اظهار داشت: تربیت مبلغان کارآمد و مسلط به علم روز از مهم‎ترین رویکردها جهت تأسیس این دانشگاه بود.

وی با اشاره به تدوین رشته کلام شیعه ویژه این دانشگاه خاطرنشان کرد: برای تدوین رشته کلام شیعه در این دانشگاه با استفاده از نظرات کارشناسان برجسته کشوری کاری علمی و پژوهشی انجام شد و خوشبختانه تا کنون خروجی های بسیار خوبی نیز داشته است.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت بهره وری از فرصت ارزشمند ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان است.

امام جعمه اهواز با بیان این که رجب ماه خداوند است تصریح کرد: ادعیه و نماز های گوناگونی در شب های ماه رحب وارد شده است که مؤمنان باید به آن ها توجه ویژه داشته باشند.

وی وجود اعتکاف در اواسط این ماه و میلاد ائمه معصومین را از برکات ماه رحب عنوان کرد و گفت: عمره این ماه عمره رجبیه است که ثواب آن کمتر از حج نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: از جمله اعمال دیگر که در این ماه وارد شده زیارت امام علی بی موسی رضا(ع) است که مستحب مؤکد است./9464/پ202/ب

ارسال نظرات