۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۰۳۶۵۶
آیت الله موسوی جزایری:

حوزه های سفیران هدایت در استعداد و نبوغ برتر از دیگر مدارس علمیه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از فعالیت های مدارس علمیه سفیران هدایت اعلام رضایت کرد و گفت: این مدارس در استعداد، نبوغ و ظرفیت از دیگر مدارس برتر هستند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با تقدیر از فعالیت های مدارس علمیه سفیران هدایت، اظهار داشت: از اقدامات این مدارس علمیه رضایت داریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به بیان ویژگی هایی مدارس علمیه سفیران هدایت پرداخت و گفت: تربیت یافتگان این حوزه های علمیه مبلغ اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه اهواز در ادامه طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت را مبلغ ولایت اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: فعالیت های گوناگونی در این مدارس انجام می شود؛ بنابراین آنها با سایر حوزه ها تفاوت دارند.

وی در ادامه با تمجید از فعالیت های مدارس علمیه سفیران هدایت بیان داشت: این مدارس در ظرفیت، استعداد، نبوغ و تبلیغ از مدارس دیگر احسن و برتر هستند.

امام جمعه اهواز ابراز امیدواری کرد که طلاب، روحانیان، مدیران و اساتید مدارس علمیه سفیران هدایت در مسؤولیت هایی که برای آنها مشخص شده موفق شوند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنانش از تلاش ها و فعالیت های از اساتید و مسؤولان مدارس علمیه سفیران هدایت قدردانی کرد./945/پ203/غ
 

ارسال نظرات