۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۰۰۰۸۳

حضور نخستین کاروان راهیان نور حوزه های علیمه در مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور از حضور نخستین کاروان راهیان نور اساتید و طلاب حوزه های علمیه همراه با خانواده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کاروان زیارتی بیستم اسفند وارد مناطق عملیاتی فتح المبین شوش شد.
حضور نخستین کاروان راهیان نور حوزه های علیمه در مناطق عملیاتی جنوب

احمد رحیمی زاده، مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از حضور نخستین کاروان راهیان نور اساتید و طلاب حوزه های علمیه همراه با خانواده در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کاروان زیارتی بیستم اسفند ماه وارد مناطق عملیاتی فتح المبین شوش شد.

وی با بیان این که روزانه حدود 300 نفر از طلاب و خانواده های آنان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند، اظهار داشت: نخستین کاروان های اعزامی از استان های ایلام و همدان بود.

رحیمی زاده با بیان این که آیت الله شهید شاه آبادی به عنوان شهید شاخص راهیان نور حوزه های علمیه معرفی شده است، گفت: حضور روحانیان و خانواده های آنان در مناطق عملیاتی تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به محل اسکان کاروان های رواهیان نور حوزه علمیه خاطرنشان کرد: کاروان های اعزام شده در مدارس علمیه امام محمد باقر(ع) شوش، امام صادق(ع) سوسنگرد و سیدالشهدا(ع) شهر خرمشهر اسکان داده می شوند.

رحیمی زاده در ادامه تصریح کرد: با فرا رسیدن ایام فاطمیه مراسم سوگواری در مناطقی که روحانیون اعزام شده حضور دارند برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مراسم اختتامیه اعزام کاروان های روحانیان به مناطق عملیاتی در گلزار شهدای آبادان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: روحانیان با حضور بر سر مزار شهید شریف قنوتی یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی خواهند داشت.

وی در پایان تصریح کرد: شهید شریف قنوتی فرمانده گروه الله اکبر و نخستین فرمانده شهید روحانی دفاع مقدس بود که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی به شیخ شریف شهرت یافت./9464/ت303/ب

ارسال نظرات