۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۹۷۴۶۴
استاد حوزه علمیه بابل:

وحدت ملی و نشاط درونی زمینه ساز تقویت اقتدار ملی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به این که وحدت ملی موجب نشاط درونی و بالارفتن انگیزه ها ملت برای پیشرفت همه جانبه می شود، تصریح کرد: همه توان دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه است که هوشیاری و بصیرت در این شرایط بسیار ضروری است.
 استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، استاد حوزه علمیه بابل امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد جامع بیل پی گتاب بابل با گرامیداشت دهه فجر به بیان عوامل پیروزی انقلاب پرداخت و تصریح کرد: تاییدات الهی و امدادهای غیبی خداوند بارها در بیانات امام راحل بیان شد و مردم نیز بارها این توجهات الهی را در به ثمر رسیدن این حکومت الهی دیدند.

 

وی ایمان و توکل به خداوند را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: امدادهای الهی بارها در انقلاب ما دیده شد و ما با مقاومت و تکیه بر ایمان درونی توانستیم بر رژیم تا دندان مسلح طاغوت و حمایت های جهان استکبار از این حکومت جلاد پیروز شویم.

 

امام جمعه گتاب، وحدت در مقصد را تحت هدایت های امام و ولایت را برای پیروزی انقلاب مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مردم در انقلاب یک صدا استقلال و آزادی و حکومت مبتنی بر اسلام را صدا می زدند و اهداف انقلاب را در شعارهای خود بیان می کردند.

 

وی با اشاره به این که رمز بقای انقلاب ما همان رمز پیروزی ما است، گفت: اگر بخواهیم حکومت اسلام برقرار باشد و دست اجانب قطع باشد، نباید انگیزه الهی را از دست بدهیم.

 

حجت الاسلام تقی پور وحدت را لازمه تداوم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: باید مراقب اختلاف های داخلی بود و بی جهت نیست که بوق های تبلیغاتی دشمن همه توان خود را صرف شایعه پراکنی و تفرقه افکنی می کنند، سفرهای دائمی سردمداران استکبار به منطقه، بی انگیزه نیست.

 

وی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن حرکتی حماسی برای پایداری بر سر آرمان ها و نشانگر ثبات و استقامت ملت ایران است، افزود: 22 بهمن روز تو دهنی زدن به دشمنان و روز مرعوب کردن آنان است و نمایشی از قدرت عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به این که وحدت ملی موجب نشاط درونی و بالارفتن انگیزه های ملت برای پیشرفت همه جانبه می شود، تصریح کرد: همه توان دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه است که هوشیاری و بصیرت در این شرایط بسیار ضروری است.

 

وی با بیان این که رسانه های غربی از روزهای قبل برنامه های متعددی را برای کاهش حضور مردم در راهپیمایی فردا تدارک دیده اند، خاطرنشان کرد: اما دشمنان بدانند که ملت ایران مردمی هوشیار و بیدار هستند و فریب ترفندهای تبلیغاتی آنها را نخواهند خورد.

 

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که حضور ملت ایران در راهپیمایی فردا پر شور تر از هر سال دیگری خواهد بود، تصریح کرد: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویی های اخیر مقامات آمریکا خواهد بود.

 

وی با بیان این که حضور بابصیرت و حماسی ملت ایران همواره تعیین کننده بوده است، گفت: 22 بهمن امسال روز نمایش اقتدار و وحدت ملی در برابر هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه بابل با دعوت از همه برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، وضعیت کنونی ایران را وضعیتی ویژه بیان کرد و گفت: دشمنان امروز ما را تهدید می کنند و فکر می کنند که ملت از دفاع و ایستادگی بر سر آرمان ها خسته شده اند اما ملت ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می کنند که امام خامنه ای اگر فرمان دهد؛ غسل شهادت می کنیم و با حضورمان با دشمنان اتمام حجت می کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات