۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۹۷۴۵۲
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در بیانه ای؛

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار استان لرستان در بیانیه مشترکی از مردم فجر آفرین و شریف استان لرستان برای حضوری گسترده و پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کردند.
انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان آمده است: در واپسین روزهای خجسته فجر و آستانه یوم الله  22 بهمن با یاد و خاطره امام بزرگوار، شهیدان گرانقدر، جانبازان و آزادگان عزیز و فجرآفرین،  آماده می شویم  تا با قدومی استوار حماسه حضوری دیگر را در صحنه ای پرشور تر از دیگر صحنه های انقلاب اسلامی رقم زنیم.

در ادامه این بیانیه امده است: این بار نیز هم صدا با مردم ایران اسلامی، فریاد رسای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را در تمام میهن عزیزمان سر خواهیم داد.

در این بیانیه با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران که به رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و با اراده مردم و وحدت جمعی شکل گرفت، بیان شده است: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

در ادامه این بیانیه با بیان این که انقلاب اسلامی ایران پایدار، استوار و با صلابت باقی مانده، افزوده شد: اما دشمنان ملت ایران هنوز هم از گذشته درس نگرفته اند و هرساله دنیا حضور تک تک ما را در این راهپیمایی به نظاره می نشیند.

در این بیانیه تأکید شده است، بر اساس وظیفه دینی، ملی و انقلابی همه باید در این راهپیمایی بطور منسجم و در صفوف به‌هم پیوسته شرکت کنیم.

در ادامه این بیانیه اضافه شده است: اینجانبان از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت به عمل می آوریم همراه با  فریاد پرخروش امت ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ، پرشور و سراسری در صبح یوم الله 22 بهمن در فضای عطر آگین جهان اسلام  شرکت کنند.

در پایان این بیانیه امده است: ان شاء الله با حضور در این راهپیمایی، نوید بخش وحدت و یکپارچگی امت، تحت زعامت رهبر بزرگوار حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» به جهان بشریت باشیم./9451/د101/ب

ارسال نظرات