۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۹۷۴۳۸
عضو فراکسیون روحانیان مجلس:

راهپیمایی 22 بهمن خنثی کننده شیطنت های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این که حضور با بصیرت مردم سبب می شود تا دسیسه های جبهه استکبار با نابودی مواجه شود، گفت: جبهه استکبار با این تصور که مردم خسته شدند و تحریم ها شکننده بود که ایران ملزم به مذاکره شده است ولی این حضور موج انگیز می تواند عکس قضیه را نشان دهد.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري، نماينده مردم بابل در مجلس

حجت الاسلام علی اکبر ناصری، عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در سی و پنج سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره ملت ایران با حضور با بصیرت در همه عرصه ها حضور داشتند.

 

وی با بیان این که حضور با صلابت مردم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمنان است، ادامه داد: این حضور گسترده همه دسیسه ها و نقشه های جبهه استکبار و آمریکای متجاوز را با شکست مواجه کرده است.

 

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: امروز ایران اسلامی با قوت و اقتداری ارزنده در حال پیشبرد اهداف و آرمان های گرانقدر و تحقق دستاوردهای والا است.

 

حجت الاسلام ناصری با تاکید بر این که مردم ما از نظر آموزه های دینی و تجارب تاریخی نقش آفرین بوده اند، تصریح کرد: امسال نیز انتظار می رود همچون سال های گذشته حضور گسترده و باشکوهی در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس بیان داشت: دشمن به تصور خام و شیطنت بار خود ما را در موضع ضعف و انفعال می بیند و حضور ده ها میلیونی مردمی در راهپیمایی روز 22 بهمن می تواند تلاش های شوم آنان را به ناامیدی تبدیل کند.

 

وی، افزود: با توجه به مذاکرات هسته ای و بحث های که در عرصه بین المللی مطرح است این حضور باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان این که حضور با بصیرت مردم سبب می شود تا دسیسه های جبهه استکبار با نابودی مواجه شود، گفت: جبهه استکبار با این تصور که مردم خسته شدند و تحریم ها شکننده بود که ایران ملزم به مذاکره شده است ولی این حضور موج انگیز می تواند عکس قضیه را نشان دهد.

 

حجت الاسلام ناصری با تاکید بر این که حضور گسترده مردمی سبب می شود تا دشمنان بدانند ما در اوج عزت و اقتدار قرار داریم، بیان داشت: در واقع این راهپیمایی بزرگ به عنوان تجدید میثاق دیگری با انقلاب اسلامی، اصول ارزشی و رهبر معظم انقلاب است که حمایت خود را از این امور ارزنده اعلام می کنیم./950/ت303/ج
 

ارسال نظرات