۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۹۶۸۷۰
مدیر حوزه علمیه آمل:

ترویج فرهنگ مقاومت از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) آمل با تاکید بر این که ترویج فرهنگ مقاومت از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از دستاوردهای مهمی که می توان نام برد ایستادگی در مقابله با یاوه گویی های زورگویان و استعمارگران است که ملت ایران نشان داد همواره پیرو حق و حقیقت است.
مدير مدرسه علميه ابوالحسن اميرالمؤمنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، گفت: بهترین جمله ای که می توان در وصف آن بیان کرد همان جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) است که فرمودند دهه فجر انقلاب نور بود.

 


وی با تاکید بر این که با تحقق انقلاب اسلامی ایران تحول والا و ارزنده ایجاد شد، بیان داشت: این تحول همان آرمان و اهداف اهل بیت معصومین(ع) بوده است که از این نقطه شروع شده و جرقه ای از آن زده شد.

 


حجت الاسلام یزدانی با بیان این که انقلاب اسلامی ثمرات و دستاوردهای گرانقدری برای ما به ارمغان آورده است، ادامه داد: این ثمرات ارزنده نه تنها در داخل ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان نمایان است.

 


مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) آمل با اشاره به این که دهه فجر فرصتی ارزنده برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، افزود: باید دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی برای همگان تبیین و تشریح شود تا نسل جوان جامعه بداند این انقلاب با چه مجاهدت ها و تلاش هایی به دست آنان رسیده است.

 

وی با بیان این که ملت ایران همواره پیرو آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: عزت و عظمت امروز ما نیز در پرتو فداکاری های امام راحل، ایثارگری های شهدای عزیز و رهنمودها و تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که ترویج فرهنگ مقاومت از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از دستاوردهای مهمی که می توان نام برد ایستادگی در مقابله با یاوه گویی های زورگویان و استعمارگران است که ملت ایران نشان داد همواره پیرو حق و حقیقت است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، اضافه کرد: ایادی استکبار جهانی همواره بر مدار مخالفت با اهداف دین داری و تدین حرکت کردند، اما ایستادگی و مقاومت ملت بزرگوار ایران اسلامی در پیروی از تعالیم والای دینی و انقلابی سبب خنثی سازی نقشه های شوم آنان شده است.

 

وی با بیان این که صدور انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای گرانقدری است که مایه مباهات است، گفت: بسیاری از کشورها با الگوگیری از ایران اسلامی توانستند در مقابله با زورگویان صف آرایی کنند.

 

حجت الاسلام یزدانی با اشاره به این که موفقیت های اخیر در مذاکرات هسته ای از جمله این دستاوردها است، بیان داشت: این مذاکرات جریان روشنی از موفقیت های دیپلماسی نظام اسلامی بوده که در حال انجام است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) آمل با تاکید بر این که استمرار دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند پیروی همه جانبه حل محور ولایت فقیه و وحدت است، افزود: باید تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی خود را به سرمنزل مقصود رسانده و اهداف والا و ارزنده آن را به بهترین نحو ممکن محقق سازیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات