۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۹۶۶۰۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استعمار و استکبار انداخت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استعمار و استکبار انداخت، گفت: علیرغم گذشت 35 سال از پیروزی نهضت امام راحل، اما هنوز پس لرزه های آن انقلاب عظیم در برخی نقاط جهان مشاهده می شود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، شنبه شب در دیدار با کارکنان و مدیران دولتی بهشهر با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: نعمت ولایت یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که باید به درستی در جامعه تبیین شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استعمار و استکبار انداخت، تصریح کرد: علیرغم گذشت 35 سال از پیروزی نهضت امام راحل، اما هنوز پس لرزه های آن انقلاب عظیم در برخی نقاط جهان مشاهده می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع استکباری و استعماری دشمنان را به خطر انداخت، خاطرنشان کرد: پیروزی نهضت امام راحل دستان پلید غرب را از منابع کشورمان قطع کرد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، استقلال و تکیه بر توان داخلی را یکی از مهم ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: علیرغم همه تلاش ها و توطئه افکنی های دشمنان بر علیه ملت ایران، کشورمان امروز به قدرتی بلامنازع در دنیا تبدیل شده و این به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است. 

 

وی با اشاره به تحریکات مختلف از سوی ایادی کفر در منطقه بیان داشت: متأسفانه دشمن هر روز به فکر بازی جدید در کشور است و با ترفندهای مختلف در پی ایجاد اختلاف داخلی و جدایی مردم از ولایت است که باید مراقب باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که باید درمقابل دشمنان هوشیار باشید و فریب لبخندهای ظاهری آنان را نخوریم، افزود: مسلمانان باید بدانند که دشمنان درپی تفرقه افکنی در جهان اسلام هستند و باید با هوشیاری توطئه های استکباری را نقش برآب کنند.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: نقش ولایت در جامعه و سرنوشت انقلاب ما بی بدیل است و مسؤولان با همراهی مردم باید حافظ رهبری باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران یادآور شد: لبیک به فرامین ولایت فقیه و حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان، رمز نابودی و شکست دشمنان اسلام است.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه ضمن دعوت به وحدت و اتحاد و همبستگی اظهار کرد: همه انقلاب های دنیا به دلیل عدم رهبری به بن بست رسیده اند و انقلاب ما بعد از گذشت 35 سال از عمر با برکتش در همه جهان ریشه دوانده است.

 

وی با تاکید بر رعایت حال مردم و مستضعفین جامعه گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و لذا باید با همه وجود برای رفع مشکلات آنان کار کنیم و فراموش نکنیم که انقلاب ما انقلاب مستضعفین و پابرهنگان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری، اجرای احکام دین اسلام در جامعه را از ضروریت های مهم جامعه اسلامی دانست که نباید در هیچ شرایطی نادیده گرفته شود.

 

فرماندار بهشهر  نیز با تبریک به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در جشن های انقلاب از جمله برنامه های مهمی است که دنبال می شود تا مردم در جشن انقلاب حضور فعال و پر رنگ داشته باشند و در این راستا مسؤولان نیز دستاوردهای انقلاب را در عرصه های مختلف به اطلاع مردم برسانند.

 

محمدتقی نورزاد با اشاره به اجرای 127 برنامه در ایام الله دهه فجر از سوی ستاد دهه فجر بهشهر بیان داشت: 50 برنامه از این تعداد به عنوان برنامه شاخص در دستور کار قرار دارد.

 

وی جمهوری اسلامی را نعمتی بزرگ برای ایران اسلامی دانست و گفت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بیشتر می گذرد، عزت و عظمت و اقتدار نظام اسلامی بیشتر نمایان می شود./950/پ203/ب

ارسال نظرات