۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۹۵۱۸۸
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

مسائل فرهنگی دغدغه اصلی ائمه جمعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم دغدغه اصلی ائمه جمعه استان قم را مسأله فرهنگ دانست و گفت: خواست نخست ائمه جمعه مسائل فرهنگی و طرح‌ها و پیشنهاداتی که ارائه می‌شود در خدمت کار فرهنگی است.
حجت الاسلام والمسلمين محمد سعيدي امام جمعه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم در نشست ائمه جمعه استان قم که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار قم برگزار شد، میلاد با سعادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت و برای استاندار قم در انجام وظایف آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان این‌که جلسات ائمه جمعه استان قم با همت آیت‌الله امینی تشکیل شده است، ابراز کرد: در این جلسات ائمه جمعه استان قم و برخی مسؤولان استانی گردهم می‌آیند تا مشکلات استان را به بحث و تبادل نظر بگذارند.

امام جمعه قم با اشاره به این‌که رویکرد این جلسات مباحث فرهنگی است، اظهار کرد: در هر جلسه یک مسأله فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و به سخنان و تذکرات ائمه جمعه و مسؤولان توجه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی برگزاری این جلسات را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: آیات امینی و استادی به خاطر کسالت کمتر در این جلسات شرکت می‌کنند اما اهتمام ویژه‌ای به این جلسات دارند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به برکات این جلسات، گفت: در این جلسات هم اندیشی و مبادله فکر انجام می‌شود و به طرح‌ها و پیشنهادات مطرح شده توجه می‌شود.

وی دغدغه اصلی ائمه جمعه استان قم را مسأله فرهنگ دانست و اظهار کرد: خواست نخست ائمه جمعه مسائل فرهنگی و طرح‌ها و پیشنهاداتی که ارائه می‌شود در خدمت کار فرهنگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان بیان کرد: امیدواریم این جلسات که تأثیرات فراوانی در بهبود امور دارد ادامه داشته باشد./927/پ202/ج

ارسال نظرات