۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۹۴۷۱۳
استاندار قم:

برای توسعه و عمران قم بهترین ها را انتخاب می کنم

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با تأکید بر این‌که شهر قم باید خود را برای پاسخگویی به نیازهای جهانی آماده کند، گفت: افق شهر قم باید جهانی باشد.
 استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، انقلاب اسلامی را به عنوان بزرگ ترین تحول در تاریخ دانست و گفت: اتکای به رأی مردم بزرگ‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند و مسؤولان کشور منتخب مردم هستند.

استاندار قم انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال را موجب تحقق حماسه سیاسی دانست و اظهار کرد:‌ با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای مثبتی در کشور به وجود آمده و امیدواریم در دهه چهارم انقلاب که به پیشرفت و عدالت نامگذاری شده باید با توجه به سیاست‌های دولت و اسناد بالادستی نظام به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

حجت‌الاسلام صالحی منش با اشاره به جایگاه بالای شهر قم، گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی و کانون مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی بوده است.

وی توسعه شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و افزود: در زمان طاغوت در حق قم جفا شده و با محرومیت‌هایی مواجه گشته از این رو باید عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و از فرصت به دست آمده برای خدمت به این شهر تلاش کرد.

استاندار قم تأکید کرد:‌ شهر مقدس قم باید در افق چشم انداز 1404 به پایتخت تولید و نشر تفکر دینی و الگوی مدینه فاضله دینی در مقیاس جهانی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام صالحی منش خاطرنشان کرد:‌ از زمانی که مسؤولیت خود را در شهر مقدس قم آغاز کردم دیدارهایی را با رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علما انجام دادم و با استفاده از رهنمودها و نصایح ایشان کار خود را در حد توان ادامه خواهم داد.

وی معیار انتخاب مدیران کل را تقوا، مسؤولیت پذیری، تخصص، اعتقاد به ولایت فقیه و توانمندی در اجرای سیاست‌های دولت دانست و گفت: با توجه به شایسته سالاری امیدواریم بهترین‌ها در اجرای امور انتخاب شوند.

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های خود در مدت مسؤولیت، ابراز کرد: در طول سه هفته اخیر که فعالیت خود را در قم آغاز کرده‌ام بازدیدهای متعددی از اجرای پروژه‌هایی چون مترو، طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر، منوریل، فرودگاه قم و... انجام داده‌ایم.

حجت‌الاسلام صالحی منش با تأکید بر این‌که شهر قم باید خود را برای پاسخگویی به نیازهای جهانی آماده کند، افزود: افق شهر قم باید جهانی و با نشاط ترین و آبادترین شهر کشور باشد.

وی بر ضرورت بهره گیری مسؤولان قم از رهنمودهای مراجع تقلید و علما تأکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان قم باید مردم دار باشند و با اجرای درست عدالت از ارزش‌های ناب محمدی دفاع کنند./927/پ202/ج

ارسال نظرات