۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۳۶۰۹
امام جمعه نور:

حماسه 9 دی صحنه اقتدار وصف ناپذیر نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که مقاومت نظام اسلامی در برابر فتنه و ناکام ماندن فتنه گران در حقیقت صحنه به نمایش درآمدن عزت و استقامت مردم ایران اسلامی بوده است، گفت: حماسه نهم دی صحنه اقتدار وصف ناپذیر نظام اسلامی در برابر توطئه های داخلی و خارجی بوده است.
امام جمعه رامسر

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت یاد و خاطره حماسه نهم دی، گفت: حماسه نهم دی سالروز به نمایش در آمدن بصیرت مردم ایران به رهبری رهبر فرزانه انقلاب بود.


وی با اشاره به این که برای تاثیرگذاری یک واقعه باید آن را به درستی شناخته و برای شناخت آن باید بسترهای به وجود آمدنش مورد ارزیابی قرار گیرد، بیان داشت: حماسه نهم دی بسترهایش در فتنه 88 فراهم شد.


امام جمعه نور، ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که سال های سال از راه توطئه های گوناگون به موفقیتی دست نیافتند و ادامه نهضت اسلامی را مانند خاری در چشمان خود می دیدند با طراحی گسترده و برنامه ریزی بسیار کلان و به کارگیری پادوهای روسیاه فتنه گر دست به َآشوب گسترده ای زدند تا بتوانند با خیال خام خود پروژه براندازی نظام اسلامی را محقق کنند.


حجت الاسلام باقرزاده، اضافه کرد: فتنه کور 88 که به بهانه واهی تقلب در انتخابات شکل گرفت بی تردید یکی از بزرگ ترین فتنه هایی بود که نظام اسلامی با آن مواجه شده است.


وی با بیان این که مقاومت نظام اسلامی در برابر فتنه و ناکام ماندن فتنه گران در حقیقت صحنه به نمایش درآمدن عزت و استقامت مردم ایران اسلامی بوده است، گفت: حماسه نهم دی صحنه اقتدار وصف ناپذیر نظام اسلامی در برابر توطئه های داخلی و خارجی بوده است.


امام جمعه نور با تاکید بر این که بی تردید در فتنه 88 با داستانی به مراتب بزرگ تر و عمیق تر از جنگ احزاب را شاهد بودیم، اضافه کرد: جنگ احزاب با اتفاق و همگرایی مخالفان بعثت پیامبرگرامی اسلام شکل گرفت و با رشادت امام علی(ع) آن جنگ ناکام شد.


حجت الاسلام باقرزاده، ادامه داد: در سال 88 نیز فرزندی از فرزندان امام علی(ع) پا در رکاب گذاشت و با بصیرت افزایی نسبت به فتنه بزرگ و رهبری ارزنده خود توانست آن فتنه کور را خاموش کرده و مردم را در مسیر نظام اسلامی راهبری کنند.


وی، اضافه کرد: مردمی که هشت ماه صبر و استقامت کردند و در سایه درایت و رهبری و بصیرت خود به این نتیجه رسیدند که چاره ای جز حضور مردمی در میدان برای خاموش کردن آتش فتنه ندارند.


امام جمعه نور با اشاره به حرمت شکنی در روز عاشورا، بیان داشت: آن گاه که حادثه تلخ روز عاشورا از سوی فتنه گران، آشوبگران و مدعیان دورغین اصلاح طلبی در کشور افتاد، خون حسینی مردم به جوش آمده و با حماسه نهم دی آبی بر آتش فتنه پاشیده شد.


حجت الاسلام باقرزاده با تاکید بر این که در حماسه نهم دی مردم ثابت کردند پای ارزش های الهی و نظام اسلامی ایستادند، بیان داشت: امروز هم فتنه گران باید بدانند و به خوبی می دانند که حماسه سازان با بصیرت با آمادگی هرچه تمام تر به پای نظام اسلامی ایستاده اند./950/ت302/س

ارسال نظرات