۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۹۳۶۰۷
رییس پردیس دانشگاه قم خبر داد؛

پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم

خبرگزاری رسا ـ رییس پردیس دانشگاه قم گفت: پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 می‌کند.
دانشگاه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید احمد فاضلی رییس پردیس دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: پردیس خودگردان و مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قم بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در چارچوب برنامه توسعه و نیز سند چشم‌انداز 1404 اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 می‌ کند.
وی با بیان این‌که پذیرش دانشجو به شیوه حضوری و مجازی صورت خواهد گرفت، ابراز داشت: امکان تحصیل همزمان دانشجویان دوره های مجازی در یکی از رشته‌ها و گرایش‌های حضوری، نیمه حضوری، مجازی و پردیس دانشگاه‌های دیگر در مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم بلامانع است و امکان ثبت نام ادامه تحصیل همزمان در دو مرکز میسر است.
فاضلی با اشار به این‌که داوطلبان باید حداقل دارای سه سال سابقه اشتغال باشند، افزود:  پذیرش در دوره های مجازی فقط برای شاغلین دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی است.
رییس پردیس دانشگاه قم با بیان این‌که پذیرش دانشجو در پردیس خودگران و مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه قم مورد تأیید وزارت علوم است، اظهار کرد: رسمیت مدرک این دوره هیچ تفاوتی با سطوح دیگر کارشناسی ارشد یا دکتری ندارد.
وی هزینه ثبت نام و اشتغال به تحصیل دانشجوی پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم را نسبت به سایر دانشگاه‌های دولتی پایین تر دانست و ابراز کرد: متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.qom.ac.ir مراجعه کنند.
فاضلی ادامه داد: ثبت نام در پردیس خودگردان و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه قم از اول دی ماه آغاز و تا 14 دی ادامه خواهد یافت.
رییس پردیس دانشگاه قم با بیان این‌که دوره‌های آموزشی کارشناسی ارشد به صورت حضوری در 19 عنوان رشته برگزار خواهد شد، گفت:  این رشته ها شامل حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق مالکیت فکری، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، شیعه شناسی در گرایش های تاریخ، جامعه شناسی و کلام، فقه و مبانی حقوق اسلامی، اخلاق در گرایش فلسفه اخلاق و علوم قرآن و حدیث است.
وی بیان کرد: جذب دانشجو در بخش مجازی نیز در رشته کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و ویژه شاغلین با حداقل سه سال سابقه کار است.
فاضلی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان، گفت: دانشجویان افزون بر دریافت وام دانشجویی در هر ترم تا سقف یک میلیون تومان با ارائه پژوهش‌های برتر نیز می‌توانند از تخفیف شهریه استفاده کنند./927/پ202/ن
ارسال نظرات