۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۹۲۸۱۵
امام جمعه بیرجند:

سفر آیت الله نوری همدانی مایه خیر و برکت برای خراسان جنوبی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرجند با اشاره به این که ساخت سلاح اتمی بهانه آمریکا برای مقابله با دست یابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای است، گفت: پشتوانه مردمی انقلاب ایران را از ساخت سلاح هسته ای بی نیاز می کند.
علي رضايي امام جمعه بيرجند

حجت الاسلام محمد علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند، با اشاره به این که ایران به تمامی تعهدات خود در مذاکرات هسته ای ژنو پایبند است، گفت: اگر در طول تاریخ رفتار آمریکا را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر و ملت ها در طول تاریخ است.

وی با اشاره به این که کشتن انسان ها به هر بهانه ای از دیدگاه دین مبین اسلام حرام است، ادامه داد: ایران در هیچ دوره از تاریخ قصد ساخت بمب اتم را برای کشتار انسان های بی گناه نداشته است.

امام جمعه بیرجند افزود: ایران تا زمانی سر میز مذاکره با سران غربی خواهد رفت که آنها به حقوق متقابل ملت ایران احترام بگذارند.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی با اشاره به این که ایران هیچ گاه تحقیر را نمی پذیرد، گفت: تیم مذاکره کننده  ایران باید منفعت ملت ایران را در نظر گرفته و در مسیر رهنمودهای رهبری حرکت کنند.

وی با اشاره به اربعین حسینی گفت: ملت ها در طول تاریخ با الگو گیری از امام حسین نباید سلطه هیچ ظالمی را بپذیرند و همیشه مدافع حق و حقیقت باشند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به سفرآیت الله نوری همدانی به بیرجند این  سفر را مایه خیر برکت برای مردم عنوان کرد.

همچنین حسین شمس، مسؤول دفتر آیت الله نوری همدانی، با قدردانی از استقبال مردم بیرجند از آیت الله نوری همدانی، گفت: مردم خراسان جنوبی در طول تاریخ همواره در خط ولایت حرکت کرده و نشان داده اند که درس آموختگان حقیقی مکتب عاشورا هستند.

وی ادامه داد: امت اسلامی تا زمانی که در مسیر رهنمودهای رهبری حرکت کنند هیچ آسیبی به نظام و انقلاب نخواهد رسید .

مسؤول دفتر آیت الله نوری همدانی اربعین را فرصت تجدید بیعت مردم با آرمان های بلند عاشورا عنوان کرد. /968/پ202/ج

ارسال نظرات