۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۹۰۳۴۳
سردار رمضان شریف:

لازمه امتداد راه شهدا حرکت بر محور ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: امروز لازمه امتداد یافتن راه شهدا آن است که حرکت بر محور ولایت را در دستور کار خود قرار دهیم، هوشیار باشیم تا دچار اشتباه نشویم و فتنه و توطئه های رنگارنگ دشمنان ما را گمراه نسازد.
سردار رمضان شريف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، سردار رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سومین یادواره چهار شهید سرافراز روستای آستانه شهرستان دامغان که شب گذشته با حضور خانواده معظم شهدا، مسؤولان، روحانیان و جمع کثیری از مردم ولایت مدار در محل حسینیه این روستا برگزار شد، استقلال را مهم ترین ثمره خون شهدا برای ایران اسلامی دانست.

 

سردار شریف اضافه کرد: شهدای ما درخت استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را با خون خود آبیاری کردند و اکنون نیز ناظر و شاهد اعمال ما هستند، آنها با دست های خالی و انگیزه های الهی و بی توجه به زخم زبان های دشمن گوش به فرمان امام از وجب به وجب خاک کشور دفاع کردند و در مقابل دشمن چنان ایستادند که اندیشمندان دنیا از این حماسه شگفت زده شدند.

 

وی وجود شهدا در تمام جغرافیای کشور را یک نعمت بی بدیل عنوان کرد و افزود:حضور مردم ما از تمام نقاط کشور در جنگ تحمیلی با توجه به درگیر بودن تنها چند استان کشور یک حماسه بزرگ بود و از الطاف الهی است که شهدای ما محدود به استان و منطقه ای خاص نیستند و از همه قومیت ها، نژادها و زبان های ملت بزرگ ایران هستند همانا وحدت این ملت در پهنه وسیع ایران اسلامی از دستاوردهای امام راحل(ره) بود.

 

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج این ایام را یادآور شجاعت و شهامت جوانان و نوجوانان شیعه و قهرمان کشورمان دانست و تأکید کرد: برگزاری این یادواره و یادمان ها بی شک مردم را در درک عظمت کار شهدا و ایثارگران یاری می رساند و موجبات تبیین و نهادینه شدن سیره عملی شهیدان سرافراز این مرز و بوم را در بین آحاد ملت فراهم می کند.

 

رییس ستاد حمایت از انتفاضه و قدس تصریح کرد: امروز اگر عزاداری امام حسین(ع) را با این عظمت در عراق می بینید و یا حزب الله لبنان موفق می شود ارتش تا به دندان مسلح صهیونیست ها را زمین گیر کند ثمره حضور بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس است که رفتند، خون دادند و باعث آبرو و عزت امت شیعه در همه عالم شدند.

 

سردار شریف خاطرنشان کرد: امروز همه هیاهوی دشمن برای متوقف کردن ملت بالنده و پویای ما است، مسئله دشمن متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی و جلوگیری از پیشرفت های ایران سربلند است، اما تا زمانی که ملت ما دنباله رو فرهنگ اهل بیت(ع)، تعالیم اسلام ناب محمدی و سیره شهدا هستند آنها هرگز موفق نخواهند شد./977/پ202/ب

ارسال نظرات