۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۹۳۶۳
در دهه نخست ماه محرم؛

ویژه برنامه شب های بین الحرمین در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه شب های بین الحرمین با استقبال گسترده مردم اهواز در دهه نخست ماه محرم برگزار می شود.
شب هاي بين الحرمين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت شهادت مظلومانه ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش مراسم تعذیه شب های بین الحرمین با حضور پرشور اقشار مردم هر شب در اهواز برگزار می شود.

شب سوم این مراسم مداحی و برگزاری تعذیه حسینی با حضور گروه ناشنوایان دستان پویا بود که با استقبال ویژه ای از سوی مردم شرکت کننده برگزار شد.

همچنین هر شب پس از نماز مغرب و عشا مراسم زیارت عاشورا با حضور مداحان برجسته استان خوزستان و سخنرانی مذهبی برگزار می شود.

نمایش صحنه‌ای، جلوه‌های صوتی و تصویری و مداحی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم عزاداری امسال است.

بر اساس این گزارش هیأت‌های عزاداری از شهرستان‌های اهواز، شوشتر و مسجدسلیمان به مدت هفت شب مراسمی با گویش‌های محلی اجرا خواهند کرد.

مراسم شب‌های بین‌الحرمین از بزرگ‌ترین اجتماع مردم اهواز در سال‌های گذشته بوده که به طور متوسط در هر شب 15 تا 20 هزار نفر از شهروندان در این مراسم شرکت می‌کردند.

گفتنی است، شهرداری اهواز با محوطه‌سازی و ساخت ماکت حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) مراسمی با عنوان شب‌های بین‌الحرمین به مناسبت ایام سوگواری دهه نخست ماه محرم در پارک ساحلی دولت برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است، مراسم عزاداری شب‌های بین‌الحرمین هر ساله در دهه نخست ماه محرم در پارک دولت اهواز برگزار می شود./9458/د102/غ

ارسال نظرات