۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۸۷۷۲۷
نماینده خبرگان رهبری:

نسل جوان نیازمند تبیین فرهنگ غدیر و جایگاه ولایت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر ضرورت تبیین نقش غدیر در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: علما و روحانیان باید جایگاه والای غدیر و امامت و ولایت را به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه هر چه بیشتر بازگو کنند.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز در جمع فرماندهان بسیج استان، با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم، این عید را روز تکمیل دین و برخورداری از همه نعمت ها خواند و گفت: خداوند متعال ولایت را کامل کننده دین دانسته و بر تبعیت از ولایت تاکید فرموده است.
 

وی با اشاره به جایگاه واقعه غدیر و نقش مهم ولایت در دین مبین اسلام، افزود: فرهنگ غدیر باید در جامعه ترویج یافته و جوانان و نوجوانان بیش از پیش با این واقعه بسیار ارزشمند آشنا شوند.
 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تاکید بر ضرورت تبیین نقش غدیر در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: علما و روحانیان باید جایگاه والای غدیر و امامت و ولایت را به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه هر چه بیشتر بازگو کنند.
 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به برنامه ها و عملکرد مناسب سپاه در جامعه، تصریح کرد: سپاه باید مظهر اشاعه ارزش های دینی، فرهنگی، اعتقادی، اهداف والای انقلاب شکوهمند اسلامی باشد و در ایجاد فضای سالم تربیتی در جامعه نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری ایفا کند.
 

امام جمعه اردبیل، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج را فرماندهان عرصه جنگ نرم دانست و اظهار داشت: فرماندهان بسیج باید با بسترسازی مناسب و ایجاد فضای علمی و دینی، بصیرت و آگاهی را در بین نسل جوان بیش از پیش تقویت کنند.
 

در ابتدای این دیدار، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، نیز با اشاره به فعالیت بیش از 60 حوزه مقاومت محلات، مساجد و 1200 پایگاه با 100 هزار نفر بسیجی در استان، خاطر نشان کرد: بیش از یک سوم جمعیت استان در مجموعه بسیج فعالیت دارند که با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، تمامی تحرکات دشمنان را رصد نموده و آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند. /937/پ202/س 

ارسال نظرات