۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۸۷۱۲۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

دهه ولایت بهترین فرصت برای تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که دهه ولایت بهترین زمان برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است، یادآورشد: دشمنان ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده اند و قصد دارند به هر وسیله و راهکاری این موضوع مهم را در کشور ما کم رنگ کرده و در نهایت از بین ببرند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با با گرامی داشت فرارسیدن دهه ولایت، گفت: عید قربان و غدیر خم دو عید بزرگ مسلمانان است که باید بهره‌برداری مناسب در راستای ترویج ارزش های والای اسلامی در این اعیاد صورت گیرد.

 

وی با بیان این که ولایت یکی از ارکان والای دین مبین اسلام  بوده که بر ولایت مداری توجه خاصی شده است، بیان داشت: همه مردم باید پیرو ولایت بوده و اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از این مقام گرانقدر است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که دهه ولایت بهترین زمان برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است، یادآورشد: دشمنان ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده اند و قصد دارند به هر وسیله و راهکاری این موضوع مهم را در کشور ما کم رنگ نموده و در نهایت از بین ببرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که علت اهمیت واقعه غدیرخم مسأله ولایت است و در طول تاریخ مردم مسلمان ایران پرچم‌دار ولایت و غدیر بوده‌اند، گفت: حادثه غدیرخم موجب تحقق و استمرار رسالت امامت و مایه عزت اسلام و مسلمین شد.

 

وی با بیان این که ارزش این اعیاد بسیار والا بوده که باید به نحو ارزنده ای گرامی داشته شود، بیان داشت: برنامه‌های دهه ولایت که در اعیاد غدیر و قربان برگزار می‌شود باید برای جوانان آموزنده باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر به توجه به بصیرت افزایی در نسل جوان جامعه، ادامه داد: باید برای افزایش معلومات مردم و نسل جوان که آینده ساز این مملکت هستند در مورد زندگی معصومین(ع) کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی انجام شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که دشمنان درصدد انحراف جوانان ما هستند، گفت: دشمنان از هر حربه ای برای منحرف کردن جوانان ما بهره می گیرند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که جوانان ما با همت و تلاش خود پاسخ مناسبی را در همه زمان ها و مکان ها به دشمنان داده اند، بیان داشت: حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی دنیا علاقه آن ها به نظام اسلامی را به اثبات رسانده است.

 

وی با بیان این که دشمنان با استفاده از همه ابزارهای خود در میدان جنگ نرم بر علیه نسل جوان ما به میدان آمده اند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و ترویج آگاهی می تواند نقش موثری را در از بین بردن اهداف شوم دشمنان داشته باشد./950/ت302/ب

ارسال نظرات