۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۸۵۲۴۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

رهبری روحانیت در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روحانیت علاوه بر دعوت مردم به مقابله با دشمنان و طاغوتیان خود نیز پیش از همه مردم حرکت می کرد، افزود: رهبری روحانیت در دوران پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که روحانیت در جبهه ها درس سلحشوری و مظلومیت را در میان رزمندگان ترویج می کرد، گفت: حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس روحیه و قدرت روانی را در میان رزمندگان افزایش می داد.

 

وی با بیان این که روحانیت در هشت سال دفاع مقدس فرصتی را برای تهذیب نفس و پیراستگی درون فراهم کرد، افزود: تبلیغ ارزش های اخلاقی در جبهه ها فضای اخلاقی را افزایش داد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس مساجد اثرگذاری شگرفی در ساماندهی نیروهای مردمی بر عهده داشتند، گفت: مساجد همواره بهترین پایگاه برای پرورش و ساماندهی نیروهای انقلابی و ارزشی بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بالندگی و فعالیت گسترده مساجد در دوران هشت سال دفاع مقدس را مرهون هدایت گیری های خالصانه روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان قشری اثرگذار همواره در خط مقدم دفاع حضور داشته و دارد.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که زبان صادقانه روحانیت آگاه اثرگذاری بسیاری در میان عموم جامعه داشته و دارد، افزود: روحانیت در تاریخ مهم ترین پناهگاه و ملجأ مردم بوده است.

 

وی با اشاره به این که روحانیت علاوه بر دعوت مردم به مقابله با دشمنان و طاغوتیان خود نیز پیش از همه مردم حرکت می کرد، افزود: رهبری روحانیت در دوران پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روشنگری و آگاهی بخشی روحانیت اصیل شیعه در دفاع از اسلام و انقلاب رمز عزت و عظمت این انقلاب در عرصه جهانی است، خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره به عنوان امین نظام و انقلاب در دل های مردم می درخشیده است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که نسل جوان جامعه ما هنوز با نقش اثرگذار روحانیت در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیگانه است، ادامه داد: نشر صحیح ارزش های دفاع مقدس در گرو شناخت مناسب نسل جوان از نقش آفرینی روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

وی در ادامه سخنان خود بر حفظ و حراست از خون های پاک شهدا تأکید کرد و با بیان این که تقویت عزت و عظمت نظام در عرصه های مختلف در گرو پشتیبانی از خون های پاک شهدا است، تصریح کرد: روحانیت باید با حراست از اسلام ناب و ترویج مبانی دینی در جهت مطالبات شهدا گام بردارد.

 

وی بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی را مهم ترین رسالت امروز روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت باید تلاش کند تا فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در بخش های مختلف جامعه نهادینه شود.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت در شرایط فعلی نیز رسالت سنگینی در جهت حراست از مفاهیم دینی بر عهده دارد، گفت: روحانیت آگاه باید با تقویت بنیه علمی خود در جهت پاسخگویی به شبهات دینی گام بردارد./950/ت302/ب

ارسال نظرات