۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۸۴۵۶۷
معاونت امور اداری مدرسه عالی سید زنجان:

طلاب زنجانی صاحب خانه می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاونت امور اداری و اجرائی مدرسه عالی سید زنجان گفت: با پیگیری های ما و با کمک سازمان مسکن و شهرسازی زنجان نزدیک به 100 نفر از طلاب زنجانی صاحب خانه می شوند.
طلاب زنجانی صاحب خانه می شوند

حجت الاسلام مجتبی رجبی، معاون امور اداری و اجرائی مدرسه سطح عالی سید زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان ضمن گلایه از وضعیت معیشتی و مسکن طلاب اظهار کرد: بنده وقتی می دیدم طلبه ها هم مانند مردم دیگر به مدت یک سال خانه هائی را اجاره می کردند و در بعضی مواقع خانه هائی را اجاره می کردند که واقعا جای زندگی نبود و همیشه هم در 4 ماه آخر سال استرس و اضطراب جابجایی و پیدا کردن جای جدید را داشتند.

 

وی در ادامه افزود: همین امر نیز باعث شده بود که از پرداختن به درس، مباحثه،منبر و فعالیت های فرهنگی دور بمانند؛ لذا ما به این فکر افتادیم که برای آنها مسکنی را با کمک بزرگان تدارک ببینیم که دیگر دغدغه چنین مسائلی را نداشته باشند، هر چند می دانستیم که کار بسیار سختی است.

 

معاونت امور اداری و اجرائی مدرسه عالی سید زنجان در ادامه با ارائه آمار طلابی که تاکنون صاحب مسکن شده اند یا در شرف صاحب خانه شدن هستند، افزود: آمار کلی ما فعلا 85 واحد است که تاکنون ثبت نام کرده ایم و تعدادی از آنها صاحب مسکن شده اند و تعدادی هم در شرف تحویل دادن است که البته توقف ما در ثبت نام کردن به خاطر نقص های دولتی است.

 

وی در ادامه با ارائه آمار و آدرس مکان هائی که واحدهای مسکونی طلاب واقع است تصریح کرد: تعداد 8 واحد در شهرک ثمین زنجان واقع است، 10 واحد در شهرک رجائی، 15 واحد در پروژه بزرگ رضوان، 5 واحد در مجتمع فردوس پونک و یک پروژه 56 واحدی است که از سوی مرکز خدمات ساخته شده و به طلاب تحویل داده شده است؛ البته 13 نفر از طلاب هم برایشان زمین مهر آماده شده که پس از انجام مراحل اداری تحویل آنها داده می شود.

 

وی در پایان از مسؤولان سازمان مسکن و شهرسازی نیز به دلیل مساعدت های بالا در ساخت این واحدهای مسکونی تشکر و قدردانی کرد. / 949/ت302/ب

ارسال نظرات