۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۸۴۲۷۱

کمیته مشورتی رسانه‎ای برای مبارزه با اسلام هراسی تشکیل می‎شود

خبرگزاری رسا ـ کشورهای اسلامی شرکت‎کننده در نخستین کنفرانس بین‎المللی مبارزه با اسلام‎هراسی بر لزوم تشکیل کمیته مشورتی رسانه‎ای برای مبارزه بااسلام هراسی در سازمان همکاری اسلامی تاکید کردند.
نخستين کنفرانس  سازمان همکاري اسلامي در مورد مبارزه با اسلام هراسي در استانبول
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "oic-oci"، نخستین کنفرانس بین المللی «اسلام هراسی: قانون و رسانه» که در شهر استانبول ترکیه برگزار شد با تاکید اعضا بر لزوم تشکیل کمیته مشورتی رسانهای برای مبارزه بااسلام هراسی در سازمان همکاری اسلامی به پایان رسید.
 
این کمیته قرار است به عنوان یکی از نهادهای زیرمجموعه انجمن رسانه ای سازمان همکاری اسلامی که به تازگی و در استانبول تاسیس شده است، فعالیت کند.
 
کمیته مشورتی رسانهای برای مبارزه با اسلام هراسی توصیه های نخستین کنفرانس مبارزه با اسلام هراسی در ارتباط با این که چگونه می توان از دیدگاه های مختلف رسانه ای و قانونی به مبارزه موثر با اسلام هراسی پرداخت را مدنظر قرار خواهد داد.
 
سازمان همکاری اسلامی در سالیان اخیر فعالیت های بسیاری برای مبارزه با اسلام هراسی و زدودن تصویر منفی رسانه های غربی از چهره اسلام و مسلمانان در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به عمل آورده است./990/ب903/د
ارسال نظرات