۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۸۳۸۷۸

شهرستان های خراسان جنوبی میزبان سی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان های استان خبرداد.
قران

حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که مرحله شهرستانی سی وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و تدبر در شهرستان های استان برگزار می شود، گفت: رشته حفظ شامل حفظ یک جز، حفظ دو جز، حفظ 10جز، حفظ 20 جز و حفظ کل قرآن کریم می شود.

 

 وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و مقابله با نقش های دشمنان که در حال حاضر هدفی جز براندازی اسلام و فرهنگ ناب قرآنی ندارند از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

مدیر کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی با بیان این که در این مرحله از مسابقات از هر رشته سه نفر برای حضور در مرحله استانی انتخاب خواهند شد، گفت: مرحله استانی این مسابقات در دی ماه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام گرایلی ادامه داد: پس از برگزاری مرحله استانی از هررشته یک نفر برای حضور در مرحله کشوری اعزام خواهد شد.

 

وی افزود: علاقه‎ مندان برای ثبت نام در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم تا پایان شهریور ماه سال جاری به ادارات اوقاف شهرستان ها مراجعه کنند.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی همچنین از توزیع فراخوان مسابقات اذان و تواشیح در شهرستان های استان خبر داد، گفت: این دوره از مسابقات 30 آبان سال جاری به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام گرایلی با بیان این که ایجاد روحیه شور نشاط معنوی در جوانان مهم ترین هدف برگزاری این مسابقه است، گفت: علاقه‎ مندان تا سوم آبان ماه سال جاری می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند. /968/ت302/ب

ارسال نظرات