۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۶۸۲

پیاده‌روی و عزاداری آیت الله نظری در سالروز شهادت صادق آل محمد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری در سالروز شهادت رییس مذهب تشیع، با پیاده روی در خیابان های شهرستان ساری در سوگ شهادت امام صادق (ع) به عزاداری پرداخت.
پياده روي آيت الله نظري پياده روي آيت الله نظري پياده روي آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه به همراه آیت الله محمد باقر موحد ابطحی امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با پای برهنه در خیابان های مرکز استان در سوگ رییس مذهب شیعه به عزاداری پرداخت.

 

بر اساس این گزارش، هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری که امروز آیت الله نظری خادم الشریعه و آیت الله موحد ابطحی را همراهی می کردند با طی مسیر بیت آیت الله نظری تا مسجد جامع ساری در سوگ شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

این گزارش می افزاید: پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه در سالروز شهادت امام صادق (ع) همواره با استقبال و همراهی گسترده مردم مرکز استان روبرو بوده است و مردم عزادار شهر ساری نیز همراه با این عالم برجسته مازندرانی در سوگ شهادت رییس مذهب تشیع به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 

عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه و آیت الله موحد ابطحی در مسیر خیابان جمهوری، میدان ساعت و خیابان انقلاب تا مسجد جامع ادامه یافتند و طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم نیز همراه با این دو عالم برجسته به عزاداری و سیه زنی پرداختند.

 

همچنین همزمان در ایام شهادت جانسوز و جهانسوز ناشر حقایق، رییس مذهب شیعه حضرت امام حعفر صادق(ع) مراسم تعظیم شعائر و روضه خوانی طبق سنوات گذشته در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با حضور آیت الله سید محمد باقر موحد ابطحی برگزار شد./950/پ202/س

ارسال نظرات