۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۸۲۳۴۵
سردار نقدی:

راه حل مشکلات منطقه نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین چپاول و دفاع از رژیم صهیونیستی را هدف آمریکا دانست و با اشاره به این‌که راه حل همه مشکلات محو رژیم صهیونیستی است، گفت: مادامی که این غده سرطانی از منطقه حذف نشود، این اشغال و تجاوز را خواهیم داشت.
سردار نقدي سردار نقدي بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز شنبه نهم شهریورماه در حاشیه برگزاری نخستین کنگره 17000 شهید ترور که به‌همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترورکشور) و با همکاری نهاهای کشوری در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما درحال برگزاری است، در جمع خبرنگاران این کنگره را سند واضح و روشن از قربانی بودن جمهوری اسلامی ایران در ترور دانست و اظهار داشت: عاملان قتل تمام  هفده هزار و160 شهیدی که امروز در این کنگره نام آنها برده می‌شود، در اروپا و ایالات متحده هستند.

وی افزود: فکر می‌کنم با این جنایات روشن و آشکار صورت گرفته، امروز روز محاکمه رژیم شرور آمریکا است و اگر دستگاه‌های بین‌المللی برای این‌ منظور اقدام نکنند، قطعا مردم دنیا اقدام به محاکمه آمریکا خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به بهانه‌های آمریکا برای حمله به عراق اشاره کرد و گفت: هدف آنها مقابله با تروریسم، بمب شیمیایی و بمب اتم نیست بلکه هدف سلطه، زورگویی، چپاول و دفاع از رژیم صهیونیستی است.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به این‌که مادامی که این غده سرطانی از منطقه حذف نشود، این اشغال و تجاوز را خواهیم داشت، گفت: راه حل همه مشکلات محو رژیم صهیونیستی است و این‌که مردم آمریکا بیدار شوند و بدانند که منافع ملی آنان و نام کشورشان فدای یک مشت شرور، جنایتکار و تروریسم می‌شود./956/پ202/ج

ارسال نظرات