۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۸۲۰۲۰
به مناسبت شهادت امام صادق (ع)؛

دسته عزاداری طلاب حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان با اعلام خبر برگزاری دسته عزاداری طلاب در سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: طبق سنوات گذشته امسال نیز این دسته عزاداری با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
دسته عزاداری طلاب حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حسین محمدی، معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اعلام خبر برگزاری دسته عزاداری طلاب حوزه علمیه زنجان در سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: امسال نیز طبق سنوات گذشته دسته عزاداری طلاب حوزه علمیه زنجان که شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) هستند، در سالروز شهادت رییس مذهب جعفری برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: همه ساله این برنامه عزاداری با مراسم احسان حلیم نیز مزین می شود که امسال هم مانند سال های گذشته در روز شهادت آن بزرگوار که مصادف است با 25 شوال این مراسم احسان برگزار خواهد شد و تصمیمات لازم جهت برگزاری مراسم نیز گرفته شده ست.

 

وی در ادامه به تعداد چشمگیر شرکت کنندگان در این دسته عزاداری اشاره کرد و عنوان ساخت: همه ساله با برگزاری این مراسم، علما و بزرگان از جمله امام جمعه زنجان و آیت الله حسینی زنجانی و دیگر علما و طلاب پرچمدار این دسته عزاداری هستند و مردم نیز پشت سر آنها به عزاداری و سینه زنی می پردازند.

 

گفتنی است، چندین سال است که این دسته عزاداری از سوی حوزه علمیه زنجان ترتیب داده شده است که با استقبال خوب عاشقان اهل بیت (ع) روبرو است و هر سال نیز بر تعداد شرکت کنندگان این مراسم معنوی افزوده می شود. /949/ت303/ب

ارسال نظرات