۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۸۱۹۸۶
با حضور اندیشمندان خارجی؛

نشست بررسی گرایش جوانان به مسیحیت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه از سلسله برنامه‌های آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب و بررسی گرایش جوانان به مسیحیت برگزار می‌شود.
اسلام و مسيحيت

حمیدرضا داداشی، مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نخستین جلسه از سلسله برنامه‌های آزاداندیشی و گفت‌وگوی انتقادی با موضوع تغییر مذهب و بررسی گرایش جوانان به مسیحیت خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: مهمانان نخستین جلسه، دکتر کریستیان بونو و دکتر یاسین از فرانسه و یک مهمان ویژه از ایتالیا هستند که درباره آیین مسیحیت و دلیل گرایش برخی از جوانان به آن سخن خواهند گفت.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که شرکت هموطنان مسیحی یا سایر اقیلت‌های مذهبی در این برنامه آزاد است، بیان داشت: شرکت در این دوره رایگان خواهد بود اما به‌دلیل حساسیت موضوع و محدود بودن ظرفیت، حضور در جلسه تنها از طریق ثبت نام ممکن است و علاقمندان به شرکت در این جلسه می‌توانند با شماره 35024000 برای ثبت نام و هماهنگی تماس بگیرند.

داداشی ابراز داشت: نخستین نشست آزاداندیشی «تغییر مذهب» از ساعت 17 تا 19 روز جمعه 15 شهریور 1392 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره)، نرسیده به چهارراه سرچشمه، خیابان شهید صیرفی پور برگزار می شود./956/پ203/ع

ارسال نظرات