۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۸۱۵۵۰
امام جمعه صفادشت:

خانواده دولت از نعمت خدمت گزاری خسته نشوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صفادشت تلاش مثال زدنی شهیدان رجایی و باهنر را در دولت سرلوحه‌ای برای دولت فعلی خواند و بر خسته نشدن از خدمت به مردم تاکید کرد.
حجت الاسلام محسن زاده،امام جمعه صفادشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر محسن زاده، امام جمعه صفادشت با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی مسؤولان پر تلاش و چهارم شهریور روز کارمند را به تمامی خدمت گزاران خانواده دولت تبریک گفت.

امام جمعه صفادشت تلاش مثال زدنی شهیدان رجایی و باهنر را در دولت سرلوحه‌ای برای دولت فعلی خواند و گفت: هشتم شهریور سالروز شهادت این دولتمردان بزرگوار نشان از آن دارد که این عرصه جایگاهی برای خدمت های بزرگ به ایران اسلامی و اهداف آن است و سادگی و بی پیرایگی و اخلاص در کارها برای کسب رضایت خداوند متعال و خدمت رسانی به طبقه محروم می تواند انسان را به ظرفیتی برساند که لایق شهادت در راه خدا باشد.

وی افزود: آنان که توفیق خدمت گزاری به مردم نصیب شان شده است در خاطر داشته باشند که به فرموده مولایمان امام حسین(ع) " نیاز مردم به شما از نعمت های خدا برشماست، پس از این نعمت ها خسته و ملول نشوید."

امام جمعه صفادشت با تاکید بر این‌که خانواده دولت این  حدیث شریف را از یاد نبرند که "هر کس بخشی از کار مسلمانان را بر عهده گیرد و در کار آن‌ها مانند کار خود دلسوزی نکند، بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد." گفت: برای تمام عزیزانی که خدمت گزار ملت شریف و شهید پرور ایران هستند آرزوی توفیق الهی دارم .

وی هم چنین از خدمات ارزنده مسؤولان صفادشت که با کار و تلاش خستگی ناپذیر خود این منطقه را یکی از موفق ترین  بخش های استان تهران نموده اند قدردانی نمود و وحدت و همدلی مسئولان را رمز این موفقیت دانست و خواستار ادامه این روند برای پیشرفت و تعالی روزافزون منطقه شد./959/پ203/ص

ارسال نظرات