۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۷۹۹۰۳
استاندار خوزستان:

خبرنگاران باید در محضر خداوند پاسخگو باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان با اشاره به صبر و حوصله در برابر انتشار اخبار غیر صحیح گفت: تلاش ما در مجموعه استانداری بر این بوده که فضایی آزاد، برای پیشبرد اهداف رسانه ها ایجاد کنیم.
حجازي، استاندار خوزستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سیدجعفرحجازی، استاندار خوزستان، شامگاه چهارشنبه 16 مرداد ماه با حضور در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار و با گرامی داشت یاد و خاطره شهید رهبر و شهید صارمی، بیان داشت: ظاهر کار خبری این است که خبرنگاران در رفاه و آسایش به سر می برند اما در واقع این گونه نیست و باید گفت خبرنگاران ما از خدمات رفاهی مجموعه های دولتی نیز محروم هستند.

 

وی افزود: در دولت دهم با تشکیل شورای راهبردی مطبوعات و خبرگزاری ها تلاش شد اختلاف های درون خانواده رسانه برطرف شود و از ایجاد فضای تنش آور در مطبوعات جلوگیری کردیم.

 

حجازی با ابراز گله مندی از برخی اخبار غیر صحیح گفت: در برخی موارد شاهد نوشته هایی به دور از واقع در رسانه هایی بودیم اما شکایتی نداشته و همواره تلاش کردیم فضایی آزاد را برای رسانه های استان ایجاد کنیم.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: حرف ما همیشه این بوده که مهم کار انجام شده است و اگر کسی بخواهد خوب و یا غیر منصفانه بنویسد باید در محضر خداوند پاسخگو باشد.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم با تشکیل سرای روزنامه نگاران بتوان برای برطرف کردن نیاز ها و کمبود ها در مجموعه رسانه های استان انسجام بیشتری در مطبوعات و خبرگزاری ها دیده شود.

 

حجازی در پایان تأکید کرد: رسانه های باید مردم را به سمتی گرایش دهند که به زندگی در خوزستان امیدوار شوند تا شاهد کاهش روند مهاجرت خوزستانی ها به دیگر نقاط کشور باشیم./9462/پ203/ب

ارسال نظرات