۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۷۹۶۶۲
کوثری:

عوامل فتنه نمی توانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در خانه ملت با تأکید بر این که ایادی فتنه نمی توانند از فیلتر مجلس برای نشستن بر کرسی وزارت عبور کنند، گفت: کسانی که ولایت مدار، حافظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب باشند مدنظر ما هستند.
محمد اسماعيل کوثري دکتر اسماعيل کوثري

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین شاخص ها و معیارهای نمایندگان برای دادن رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی پرداخت و اظهار داشت: کسانی که در فتنه جزو عوامل مؤثر نبوده باشند، ولایت مدار، قانون مدار و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای آن باشند مدنظر ما هستند.

 

وی در تشریح دیگر خصوصیت های مهمی که باید وزرا داشته باشند، گفت: پر کار و با نشاط بودن از شاخصه های مهم است و همچنین کسانی باشند که به مسائل حاشیه ای نپردازند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این که برخی افراد انتخاب شده از سوی رییس جمهور تخصص لازم را ندارند، ابراز داشت: در مدیریت کلان این احتمال وجود دارد که برخی افراد به صورت غیر تخصصی وارد کار شوند.

 

کوثری با بیان این که این که آقای روحانی سعی کرده است تا حدی انتخاب افراد براساس تخصصشان باشد، گفت: البته صد در صد سمت ها با تخصص ها تناسب ندارد اما می توان گفت آقای روحانی سعی کرده است پست ها تخصصی باشد.

 

وی درباره دلیل تخصصی نبودن پست ها با توجه به وعده ای که آقای روحانی در این زمینه پیش تر داده بود، بیان داشت: شاید آقای روحانی کسانی که با معیارهایی که قبلا گفته بودند پیدا نکرده اند و ناگزیر از انتخاب این افراد بوده اند./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات