۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۷۹۳۱۴
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه ای؛

راهپیمایی باشکوه روز قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم این استان قدردانی کرد و اعلام داشت: حضور حماسی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت.
تظاهرات روز قدس خراسان شمالي

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از حضور پرشور و معنوی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کرد: حضور حماسی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت.

 

در این بیانیه آمده است: بار دیگر حضور حماسی مردم در روز جهانی قدس شکوه عزت و عظمت مسلمانان را به رخ جهانیان کشید و لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت و امید رو به زوال زور مداران و مستکبران جهان را به یأس و ناامیدی کشاند.

 

این بیانیه می افزاید: ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی همگام با تمامی مسلمانان جهان بار دیگر در لبیک به ندای امام خود در هوای گرم تابستان با ایمانی راسخ تر از پیش در جمعه آخر ماه رمضان خالق حماسه ای بیاد ماندنی شدند.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم ولایتمدار و بصیر استان خراسان شمالی همگام با سایر امت اسلامی در حمایت از آرمان های امام راحل عظیم الشان(ره) و قدس شریف و حقوق بحق و مشروع مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و سایر ملل مسلمان تحت ظلم ضمن لبیک به منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) ندای حقیقت جویی و ظلم ستیزی خویش را فریاد زده و با حضور معنوی و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات این مرز و بوم ثبت و ضبط کردند.

 

این بیانیه در ادامه با قدردانی از این حضور حماسی مردم می افزاید: قلم و زبان عاجز از بیان عظمت و شکوه این حماسه به یاد ماندنی است.

 

در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تشکر از شما مردم حق شناس و همیشه در صحنه که همواره گوش به فرمان مقام عظمای ولایت(مدظله العالی ) در تمامی عرصه ها، گوی سبقت را ربوده و پیوند ناگسستنی با ولی خویش را محکم تر از همیشه با جان عجین نموده اید و با قلب هایی آکنده از عطر عبودیت و معنویت، با مشت های گره کرده نابودی صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار را فریاد گر شدید؛ توفیقات روز افزون برادران و خواهران روزه دار و مسلمان خطه باب الرضا(علیه السلام ) و گنجینه معرفت ها را از درگاه حی سبحان مسألت دارد./9314/د101/پ

ارسال نظرات