۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۷۹۱۸۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

همدردی با مردم مظلوم فلسطین تکلیف شرعی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: داشتن دغدغه و نگرانی افراد مظلوم دغدغه هر فرد مسلمان است به لحاظ این که همدرد بودن با مردم ستمدیده جهان یک وظیفه شرعی است.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، در راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس این حضور را نقطه عطفی برای ناکامی دشمنان در اهداف خود و همچنین سر بلندی اسلام دانست.

 

وی افزود: داشتن دغدغه و نگرانی افراد مظلوم دغدغه هر فرد مسلمان است به لحاظ این که همدرد بودن با مردم ستمدیده جهان یک وظیفه شرعی است.

 

حجت الاسلام فاضلیان راهپیمایی روز قدس مردم کشور را  اعلام حمایت مردم از مسلمانان جهان دانست.

 

رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان این که اسرائیل یک غده سرطانی بزرگ است، بیان داشت: امروز این اسرائیل است که ظالم جهان است چرا که هشت میلیون مسلمان را از خانه و کاشانه خود آواره کرده و داغ فرزندانشان را بردل مادرهایشان گذاشته است.

 

حجت الاسلام فاضلیان در پایان بیداری مردم مسلمان را راهی برای شکست اسرائیل خونخوار دانست و تصریح کرد: امروز مردم مصر، لیبی، یمن و تونس به این آزادی رسیده‌اند و دیگر ملت‌ها نیز در راه این پیروز می‌شوند./957/پ202/ب

ارسال نظرات