۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۹۰۹۵

برگزاری راهپیمایی پرشور مردم خراسان شمالی در روز جهانی قدس

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی مردم بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی در روز جهانی قدس با حضور هزاران نفر از اهالی متعهد و انقلابی این استان برگزار شد.
راهپيمايي روز جهاني قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، مراسم راهپیمایی و تظاهرات مردم مرکز خراسان شمالی در روز جهانی قدس با حضور ده ها هزار نفر از مردم روزه دار بجنورد از ساعت 10 و سی دقیقه صبح جمعه یازدهم مرداد ماه از محل میدان شهید بهشتی آغاز شد.

 

 جمعیت خروشان تظاهر کننده در بجنورد شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، زنده باد فلسطین، دفاعِ از فلسطین، باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست و ... سر می دهند و فریاد خشم و انزجار خود را به گوش جهانیان می رسانند.

 

مراسم راهپیمایی روز قدس در بجنورد تا مصلای امام خمینی(ره) این شهر ادامه داشت.

 

البته پیش از شروع مراسم راهپیمایی در بجنورد، این مراسم از ساعت 9 و سی دقیقه در شهرستان مرزی راز و جرگلان آغاز شده و بر اساس برنامه، مرزبانان غیور این خطه از ایران اسلامی با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خود مسیر میدان معلم تا گلزار شهدا این شهر را راهپیمایی کردند.

 

همچنین راهپیمایی روز قدس در شهرستان شیروان از ساعت یازده صبح از خیابان امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه برگزار شد و حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان نیز سخنران ویژه این مراسم بوده است.

 

بنا بر این گزارش مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان فاروج از ساعت یازده و سی دقیقه از میدان آزادی به سمت مسجد جامع و با سخنرانی حجت الاسلام اسدالله اسدی، امام جمعه موقت فاروج برگزار شد.

 

همچنین مراسم راهپیمایی در مرکز شهرستان مانه و سملقان(آشخانه) از ساعت یازده و سی دقیقه از چهارراه شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی احمد زاده، امام جمعه آشخانه برگزار شد.

 

بنا بر اعلام ستاد انتفاضه و قدس شریف خراسان شمالی این مراسم در شهرستان جاجرم از ساعت یازده و سی دقیقه از مسجد صاحب الزمان(عج) تا مصلای نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه جاجرم و در شهر درق نیز ساعت دوازده از محل مسجد امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام علی رجبی، امام جمعه درق برگزار شد.

 

مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرمه از ساعت دوازده از میدان ارشاد تا مصلای نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام یونس علی گرمابی، امام جمعه گرمه و در شهر صفی آباد اسفراین نیز از محل دفتر امام جمعه تا مصلای نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد دلبری؛ امام جمعه صفی آباد برگزار شد./9314/پ202/س

 

ارسال نظرات