۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۷۹۰۷۶

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان شمالی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتفاضه و قدس شریف خراسان شمالی مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف این استان را اعلام کرد.
روز قدس خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس ستاد انتفاضه و قدس شریف خراسان شمالی، مسیر و سخنرانان محوری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف این استان را اعلام کرد.

 

وی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بجنورد ساعت 10 و سی دقیقه صبح از میدان شهید بهشتی آغاز می شود و تا مصلی امام خمینی(ره) این شهر ادامه خواهد داشت.

 

به گفته وی سخنران محوری روز قدس در مرکز خراسان شمالی سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور است و وی بعد از راهپیمایی، در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد در جمع مردم و نمازگزاران این شهر سخنرانی می کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: همچنین مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان اسفراین ساعت 11 از محل مجتمع فرهنگی ورزشی بسیج واقع در خیابان ولی عصر(عج) این شهر آغاز خواهد شد و تا مسجد امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام غدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین خواهد بود.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان شیروان از ساعت 11 صبح آغاز می شود، عنوان کرد: راهپیمایی مردم شیروان از خیابان امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه خواهد بود و حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان نیز سخنران ویژه این مراسم است.

 

به گفته وی مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان فاروج از ساعت 11:30 دقیقه از میدان آزادی به سمت مسجد جامع و با سخنرانی حجت الاسلام اسدالله اسدی، امام جمعه فاروج برگزار می شود.

 

این مسؤول اظهار داشت: همچنین مراسم راهپیمایی در مرکز شهرستان مانه و سملقان(آشخانه) از ساعت یازده و سی دقیقه از چهارراه شهرداری به سمت مصلی نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی احمد زاده، امام جمعه آشخانه برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم در شهرستان جاجرم از ساعت یازده و 11:30 از مسجد صاحب الزمان(عج) تا مصلی نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه جاجرم و در شهر درق نیز ساعت دوازده از محل مسجد امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام علی رجبی، امام جمعه درق برگزار خواهد شد.

 

به گفته حجت الاسلام سالاری مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرمه از ساعت دوازده از میدان ارشاد تا مصلای نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام یونس علی گرمابی، امام جمعه گرمه و در شهر صفی آباد اسفراین نیز از ساعت دوازده از محل دفتر امام جمعه تا مصلای نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد دلبری،امام جمعه صفی آباد برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر راز مرکز شهرستان راز و جرگلان نیز فردا از ساعت 9:30 دقیقه صبح از محل میدان معلم این شهر آغاز می شود و تا گلزار شهدا ادامه خواهد داشت./9314/پ202/پ

 

ارسال نظرات