۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۷۷۷۷۴

عرضه بیش از 2500 نرم افزار در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه محصولات فرهنگی و نرم افزارهای هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از عرضه بیش از 2500 نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد.
عرضه بیش از 2500 نرم افزار در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز

محمد پور دشتی، مسؤول غرفه محصولات فرهنگی و نرم افزارهای هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از عرضه بیش از 2500 نرم افزار در رابطه با مسائل محتلف از جمله مسائل اعتقادی، قرآنی، اسلامی، تفاسیر قرآن و سرگرمی و آموزشی در این نمایشگاه خبر داد.

وی با بیان این که سالن نرم افزار های هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در طبقه دوم واقع شده است، اظهار داشت: محصولات نرم افزاری این سالن از مؤسسات، سوره مهر، آوای مهر کوثر قم، دانش بانک، مؤسسه نرم افزاری مبنا، مؤسسه آرمان رسانه، لیله القدر، نشر جهانی، سروش سیما، و شرکت نرم افزاری تخصصی نور است.

پور دشتی به ارتقاء سطح کیفی آثار عرضه شده در سالن نرم افزارهای هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اشاره کرد و گفت: بیش از 500 عنوان نرم افزار عرضه شده برای نخستین بار در استان ارائه می شوند.

وی از تخفیف 30 تا 50 درصدی محصولات نرم افزاری هفتمین نمایشگاه قران و عترت اهواز خبر داد و گفت: بیش از 50 عنوان از نرم افزارهای ارائه شده از جمله مرگ حیات جاودان و نرم افزار جامع ازدواج مورد تقدیر جشنواره های گوناگون قرار گرفته اند.

مسؤول غرفه محصولات فرهنگی و نرم افزارهای هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز به بخش تخصصی عرضه نرم افزارهای اسلامی و قرآنی اشاره و تصریح کرد: در بخش تخصصی بیش از 500 عنوان نرم افزار پیرامون مسائل عقیدتی و قرآنی عرضه شده است.

پور دشتی با بیان این که نرم افزارهای تفاسیر قران و مسائل آموزشی از استقبال خوب مخاطبان برخوردار بوده است، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی استقبال مردم از نرم افزار نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات