۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۷۷۱۶۸
ویژه طلاب سفیران هدایت خراسان جنوبی؛

دروه های مقدماتی فناوری اطلاعات برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه علمیه سفیران هدایت خراسان جنوبی از برگزاری دوره های مقدماتی فناوری اطلاعات ویژه طلاب این حوزه خبرداد.
 طلاب حوزه علميه
حجت الاسلام حاجی زاده معاون فرهنگی حوزه علمیه سفیران هدایت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، هدف از برگزاری دوره های مقدماتی فناوری اطلاعات را آشنایی طلاب با مباحث عمومی کامپیوتر عنوان کرد و گفت: آشنایی طلاب با مباحث مقدماتی کامپیوتر زمینه پیشرفت تحصیلی آنها را فراهم کرده و موجب می شود طلاب به منابع و کتاب های بیشتری دسترسی داشته باشند.
وی افزود: دراین دوره آموزشی بیش از 30 نفر از طلاب حضور دارند.
معاون فرهنگی حوزه علمیه سفیران با بیان این که سعی شده آشنایی با مباحث عمومی کامپیوتر در دروس عمومی طلاب گنجانده شود، گفت: حوزه علمیه سفیران سعی دارد در صورت امکان، دوره عمومی فناوری اطلاعات را به همه طلاب این مدرسه آموزش دهد.
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که بی توجهی طلاب به مباحث عمومی فناوری اطلاعات موجب عقب ماندگی آنها ازعموم مردم می شود، گفت: یک مبلغ خوب زمانی می تواند در امر تبلیغ موفق باشد که از تمامی امکانات و فناوری های روز برای تبلیغ خود استفاده کند.
وی ادامه داد: طلاب همچنین در این دوره آموزشی با شیوه های وبلاگ نویسی و انتشار اخبار در نشریات الکترونیک و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ آشنا می شوند.
معاون فرهنگی حوزه علمیه سفیران یادآورشد: حضور پرشور طلاب در فضای مجازی افزون برهدایت کاربران اینترنت در سالم سازی فضای مجازی نقش مؤثری دارد واگر طلاب به زبان های خارجی هم مسلط باشند قطعا تاثیرگذاری آنها در فضای مجازی چندین برابر می شود./9313/ت302/پ
ارسال نظرات