۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۷۶۸۵۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

احمدی نژاد فاصله میان مردم و دولتمردان را کم کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری تأکید بر این که برخی از دستاوردهای دولت نهم و دهم قطعا در دولت های گذشته نبوده است، گفت: اقدامات این دولت اقتدارگرایی برخی را شکست و فاصله عمیقی که در دولت های گذشته میان مردم و دولتمردان بود در این دولت از بین رفت.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، عملکرد دولت نهم و دهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دستاوردهایی که در این هشت سال به وجود آمد را نمی توان پنهان کرد.
وی با تأکید بر این که برخی از دستاوردهای دولت نهم و دهم قطعا در دولت های گذشته نبوده است، ابراز کرد: این دولت با کار و تلاش، نوآوری های قابل توجهی را در عرصه مدیریت و عملکردها از خود به یادگار گذاشت.
ضرورت استفاده از تجربه و دستاوردهای دولت
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری خواستار استفاده از دستاوردها و تجربه های دولت نهم و دهم شد، اظهار کرد: اقدامات مثبت دولت الگو و چراغ راه برای آیندگان و حرکت کلی نظام است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام سفرهای استانی را از ویژگی های بارز دولت خواند و گفت: سفرهای استانی یکی از نوآوری های بزرگ دولت بود که ارتباط بیشتر و بهتر  با مردم را به همراه داشت.
امام جمعه شهر کرد با بیان این که ارتباط راحت مردم با دولت از دیگر ویژگی های مهم و قابل توجه این دولت بود، تصریح کرد: اقدامات این دولت اقتدارگرایی برخی را شکست و فاصله عمیقی که در دولت های گذشته میان مردم و دولتمردان بود در این دولت از بین رفت.
کار مداوم و خستگی ناپذیر ویژه دولت نهم و دهم است
وی خدمت و کار شبانه روزی دولت را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: در دولت های گذشته کار و خدمت شبانه روزی با این شدت وجود نداشت؛ کار مداوم و خستگی ناپذیر ویژه دولت نهم و دهم است و این فرهنگ باید در نظام نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری بیان داشت: ریخت و پاش ها و تجملات در دولت نهم و دهم بسیار کمتر از گذشته بود و در این دولت تلاش شد که از این مسائل دوری شود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که همه نگران بودند که در ایام انتخابات خدمات و نقاط مثبت دولت زیر سؤال برود، گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت بالای خود در همه صحنه ها  به ویژه در این عرصه نگذاشتند نقاط قوت و خدمات دولت زیر سؤال برود./927/ت302/ج
ارسال نظرات