۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۷۶۶۹۱
آیت الله مهان نواز:

نقاط ضعف دولت نباید سبب فراموشی خدمات شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت قدردانی از خدمات دولت نهم و دهم تأکید کرد و گفت: کوتاهی ها و نقاط ضعف دولت نباید سبب فراموشی خدمات دولت باشد.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد
آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به آخرین دیدار دولت دهم با رهبر معظم انقلاب، از خدمات دولت نهم و دهم قدردانی کرد.
وی با تأکید بر این که نباید خدمات افراد خدمت گذار را فراموش کرد، ابراز داشت: خوبی ها و خدمات افراد در نظام اسلامی باید مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.
آیت الله مهمان نواز با بیان این که هیچ مسؤولی معصوم نیست و خطا از همه افراد سر می زند، اظهار کرد: این گونه نیست که همه بدون نقص عمل کنند و اقداماتشان صحیح باشد.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نباید به سبب برخی رفتارهای نادرست، اقدامات مثبت را نادیده گرفت، گفت: باید نقاط قوت و ضعف دولت را با هم در نظر گرفت و فقط بدی ها را متذکر نشد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز هیچ گاه افراد را به صورت مطلق رد نمی کنند و قوت ها و خوبی های افراد را بیان کرده و در کنار آن نیز بدی‌ها و نقاط ضعف را گوشزد می‌کنند./927/ت303/س
ارسال نظرات