۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۷۴۵۳۶
با غباروبی مساجد؛

مردم لرستان به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند

خبرگزاری رسا ـ مردم و مسؤولان استان لرستان امروز با غباروبی از مساجد به استقبال ماه دعا و نیایش رفتند.
غبارروبي مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مردم و مسؤولان استان لرستان با حضور در مراسم غباروبی مساجد به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، پیش از ظهر امروز در آیین غباروبی مسجد امام هادی(ع) خرم آباد که با حضور جمعی از مسؤولان استان برگزار شد، گفت: در این طرح فضای مساجد غباروبی شده و برای استقبال از ماه رمضان آماده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان ماه مبارک رمضان را ماه فضیلت الهی خواند و افزود: در این ماه مبارک با توجه به برگزاری برنامه های گوناگون در سطح مساجد، مردم استقبال بیشتری از مساجد دارند.

وی مسجد را محل تربیت و انسان سازی خواند و اظهار داشت:  همچنین در طرح غبار روبی مساجد تلاش می شود مشکلات مساجد نیز رفع شود.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: در این طرح مسایل بهداشتی، رفع کمبودها و زیبا سازی محوطه مساجد  نیز پی گیری می شود.

این مقام مسؤول ابراز داشت: در طرح غبار روبی مساجد استان لرستان امسال یک هزار و 800 باب مسجد و مکان فرهنگی و مذهبی در استان لرستان غباروبی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در این طرح مساجد برای برگزاری آیین های ویژه ماه مبارک رمضان آماده می شوند.

گفتنی است، طرح غبار روبی مساجد استان لرستان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد، هلال احمر و جمعی از مردم و مسؤولان استان لرستان برگزار می شود./9451/پ203/غ

ارسال نظرات