۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۷۴۰۹۷
نماینده مجلس خبرگان:

نظام اسلامی در سایه مرجعیت دینی قدرت بلامنازع جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان همه دست‌های فریب کار سلطه توانست مسیر رشد و تعالی را طی کند، گفت: امروز ایران اسلامی قدرت بلامنازع در عرصه بین المللی شناخته شده است و حتی کشورهای غربی نیز به این اقتدار اذعان دارند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در یازدهمین یادواره 17 شهید روحانی شهرستان سوادکوه به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این انقلاب عظیم به رهبری روحانیت آغاز و به پیروزی رسید.

 

وی با بیان این که رهبری بی بدیل مرجعیت همه معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، افزود: امام خمینی(ره) توانستند با همراه کردن مردم با نهضت عظیم انقلاب، نظام مقدس جمهوری را پایه ریزی کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان همه دست های فریب کار سلطه توانست مسیر رشد و تعالی را طی کند، گفت: امروز ایران اسلامی قدرت بلامنازع در عرصه بین المللی شناخته شده است و حتی کشورهای غربی نیز به این اقتدار اذعان دارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که بسیاری از افتخاراتی که امروز ایران اسلامی کسب کرده است به برکت حضور بی نظیر روحانیت آگاه و اصیل در عرصه های مختلف این انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: همراهی مردم با روحانیت نظامی برپا ساخت که همه دنیا در حیرت آن مانده اند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی های سلطه گران نیز آغاز شد، گفت: مستکبران عالم که از انقلاب ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی عصبانی بودند از همه ظرفیت های خود در جهت نابودی و براندازی این انقلاب استفاده کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: روحانیت اصیل انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری ضمن روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه مانع از تحقق توطئه های دشمنان نظام شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که دشمنان تلاش کردند با طرح اسلام منهای روحانیت، اسلام حقیقی و ناب را در حاشیه نگه دارند و اسلام آمریکایی را جایگزین آن کنند، بیان داشت: اما روحانیت اصیل با شناخت کامل از این توطئه دشمن، نقشه آنها را خنثی کردند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که روحانیت نقش روشنگری و بصیرت بخشی را در جامعه بر عهده دارد، تصریح کرد: حضور روحانیت در مجامع مختلف باید با تقویت بصیرت در جامعه همراه باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت باید دین و ارزش های ناب اسلامی را به شیوه‌‌ای صحیح در جامعه تبلیغ و ترویج کند، افزود: شبهه زدایی در جامعه باید امروز بیشتر مورد توجه روحانیت آگاه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که دشمنان با ترویج شبهات گوناگون به دنبال تهی کردن معنویت در نسل جوان هستند، تصریح کرد: پاسخگویی به این شبهات باید امروز در اولویت برنامه های مبلغان دینی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که اگر جلوی ترویج و تبلیغ این شبهات در جامعه گرفته نشود به حتم شاهد مشکلات جبران ناپذیری خواهیم بود، افزود: روحانیت تنها قشری است که می تواند پاسخگوی این شبهات خطرناک باشد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز گفتمان امام راحل جهانی شده است، گفت: علیرغم همه تلاش های دشمن، گفتمان امام خمینی(ره) در میان بسیاری از ملت های جهان نهادینه شده است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان پس از پیروزی انقلاب با طراحی هشت سال دفاع مقدس و همچنین تهاجم فرهنگی در سال های اخیر همه توان خود را در جهت تضعیف جایگاه نظام به کار گرفتند، گفت: مردم کشورمان در برابر همه این توطئه ها ایستادگی کردند و مانع از تحقق توطئه های دشمنان شدند.

 

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده و بی نظیر ملت ایران در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و گفت: این حضور ارزشمند لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه سیاسی بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که پیشرفت امروز جمهوری اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست، یادآوری کرد: مسؤولان کشورمان نیز باید تلاش کنند که مشکلات امروز جامعه را مرتفع کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات