۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۷۳۸۲۲
امام جمعه گرگان:

قوه قضائیه ضامن سلامت و صحت امور در کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان گفت: قوه قضائیه ضامن سلامت و صحت امور در کشور است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های عبادی و سیاسی مرکز استان با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: عدالت، احقاق حق مردم و دادن احساس امنیت به مردم از ویژگی های این قوه است، این قوه ضامن سلامت و صحت کارها است.

 

وی با اشاره به حادثه هفتم تیر سال 60 تصریح کرد: منافقان فکر می کردند با شهادت یاران امام راحل می توانند نظام اسلامی را از بین ببرند، اما خون پاک شهدا موجب صلابت و اثبات نظام شد.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به انتخابات امسال کشورمان اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی جهانیان را به حیرت وا داشت، افزود: دشمنان سعی می کردند با تبلیغات مانع از حضور مردم در پای صندوق های رأی شوند، اما مردم هوشیار تر از گذشته مانع از تحقق توطئه های دشمنان شدند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به12 تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانی اشاره کرد و گفت: در این حادثه 290 نفر از هموطنان، به شهادت رسیدند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: دشمن می خواست رعب و وحشت در میان مردم ایجاد کند که سال ها از آن حادثه گذشته و نه تنها تهدیدات اثر نگذاشته بلکه موجب شده بیشتر از اسلام، نظام و کشور دفاع شود.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در خطبه اول این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان  گفت: یکی از سؤالاتی که در مورد حضرت ولی عصر(عج) وجود دارد این است که پس از ظهور چه مسؤولیت هایی را بر عهده خواهند داشت، دانستن پاسخی برای این سؤال می تواند برای همه منشأ اثر باشد. 

 

وی با بیان این که ایشان با ظهور همه مسؤولیت هایی که بر عهده پیامبران بوده است را برعهده گرفته و در سراسر جهان پیاده می کند، ادامه داد: در زمان ظهور جهل جدیدی مردم را فرا می گیرد و با استناد به قرآن جلوی امام زمان می ایستند.

 

 امام جمعه گرگان در ادامه افزود: با ظهور حضرت شرک و بت پرستی از بین خواهد رفت و جامعه بشری یکپارچه زیر پرچم توحید قرار می­گیرد و عدالت که از مهم ترین علل بعثت انبیاء بوده است به معنای واقعی کلمه اجرا می شود.

 

وی در ادامه  گفت: توحید اساسی ترین مسؤولیت است که بر عهده پیامبران است، توحید یعنی آزاد سازی مردم از قید و بند جباران، برقراری قسط و عدالت و مکارم اخلاقی از دیگر مسئولیت های پیامبران است./950/پ201/ش

ارسال نظرات