۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۷۳۲۷۱
نماینده خبرگان رهبری:

منتخب مردم با تشکیل کابینه‌ای قوی ضعف‌های دولت قبلی را جبران کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: رییس جمهور منتخب باید با تشکیل کابینه‌ای شایسته ادامه دهنده نقاط قوت بوده و ضعف‌های دولت قبلی را جبران کند.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم بهره برداری از طرح بوستان یادگاران مراغه اظهار داشت: حضور حداکثری ملت ایران با انتخاب آگاهانه همراه بود، امیدواریم این فضای پرشور و نشاط در تحقق شعارهای دولت آینده مؤثر باشد.


وی با تأکید بر این‌که مردم با هدایت رهبری و با حضوری هوشمندانه در انتخابات تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی و همگرایی ملت و نظام در جهت مقابله با مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی کشور هستیم.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که حل مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری جوانان باید جزو اولویت های دولت جدید باشد، گفت: ملت باید در ادامه حماسه سیاسی و از برکات این حضور در صحنه، به دنبال خلق حماسه اقتصادی باشند، تا شاهد برطرف شدن گرانی و حل مشکلات اشتغال جوانان باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که دولت جدید باید از قوت های دولت قبل استفاده کند، گفت: رییس جمهور منتخب باید با تشکیل کابینه‌ای شایسته ادامه دهنده نقاط قوت بوده و ضعف‌های دولت قبلی را جبران کند.


وی افزود: دولت جدید باید ضعف دولت های گذشته را برطرف و پس از آسیب شناسی دولت های قبلی، از فرصت های فراهم شده بهترین بهره را ببرد، اگر انصاف، اعتدال و تدبیر حقیقی و در عمل در کشور جریان داشته باشد، شاهد شایسته‌سالاری خواهیم بود و دیگر خودرأیی و خودمحوری ملت را آزرده خاطر نخواهد کرد.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود قدرشناسی از حضور ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی را تنها با خدمت بی منت محقق دانست و گفت: خدمتگزاری به ملتی که فرزندان خود را برای تداوم ارزش های اسلامی و مکتب شیعی فدا کرده‌اند، کمتر کاری است که مسؤولان بر عهده دارند.


گفتنی است، بوستان یادگاران و مرحله سوم ساماندهی صوفی چای مراغه به طول 700 متر در حاشیه رودخانه به مساحت 9 هکتار با حدود هفت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید./935/پ202/پ

ارسال نظرات