۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۷۲۵۷۳

ویژه برنامه های حرم رضوی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جشن و برنامه های معرفتی و تربیتی مختلفی را تدارک دیده است.
حرم رضوي، امام رضا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در روزهای چهارشنبه 29 و پنج شنبه 30 خرداد ماه پس از برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء از ساعت 20 و 45 دقیقه تا ساعت 23 در صحن بزرگ جامع رضوی برگزار می شود.
در این دو مراسم حجت الاسلام محمد وحیدی به سخنرانی می پردازد و مداحان اهل بیت(ع) نیز به مولودی خوانی و مدیحه سرایی در مدح حضرت علی اکبر(ع) می پردازند.
اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی نیز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دو محفل قرآنی با حضور قاریان ملی و بین المللی از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می کند.
در محفل روز چهارشنبه جواد پناهی، سلیمان جعفری و سعید محوشیان، از قاریان برجسته حرم رضوی به همراه سید علی مومنیان، حافظ قرآن و گروه تواشیح سیرة النبی(ص) به اجرای برنامه می پردازند.
در روز ولادت حضرت علی اکبر نیز تلاوت مجلسی قرآن به عهده سید جواد سادات فاطمی، روح الله هاشمی و کبیر قلندرزاده خواهد بود که در کنار علی عرفانیان، حافظ قرآن و گروه تواشیح ولیعصر(عج) محفل قرآن روز پنج شنبه را برگزار می کنند.
کارگاه «دین، نشاط، زندگی»، کارگاه «به سوی ظهور»، حلقه های معرفت، برگزاری مسابقه، سخنرانی و بیان احکام ویژه بانوان و سخنرانی و برگزاری مسابقه برای زائران غیر ایرانی حرم رضوی نیز از دیگر برنامه هایی است که در این دو روز برگزار می شود. /931/د101/س
ارسال نظرات