۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۷۲۱۵۱

پیام تبریک آیت الله باریک بین به رییس جمهور منتخب

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در قزوین در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.
آيت الله هادي باريک بين

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین با صدور پیامی پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است، حماسه تاریخی و ماندگاری که روز 24 خرداد 92 به لطف و فضل الهی و با دستان قدرت‌مند ملت فهیم و انقلابی ایران عزیز خلق شد، برگ زرین و پرافتخار دیگری به صفحات تاریخ شکوهمند ایران اسلامی افزود.

 

آیت الله باریک بین در ادامه افزود: این حماسه با انتخاب حجت‌الاسلام روحانی، عامل ترسیم چهره‌ای مصمم، بانشاط و حاضر در صحنه‌های سیاسی از ایران در مقابل دیدگان جهانیان و نیز بیمه‌کننده این کشور مقتدر در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان عنوان شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در این پیام می‌افزاید: این رویداد فرخنده و مبارک را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر عالی‌قدر و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و آن برادر ارجمند و گران‌مایه تبریک می‌گویم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از این پیام ادامه می‌دهد: از خداوند متعال دوام توفیق خدمت‌گزاری و مزید عزت توأم با سلامتی برای جناب‌عالی و دولت تدبیر و امید شما مسألت دارم./950/د102/ب

ارسال نظرات